Gå til innhold

Miraklenes tid er ikke over.....

susse

Anbefalte innlegg

Det er utrolig å lenge siden jeg har vært inne her. Faktisk over tre år. Grunnen til det er en liten prinsesse som er over tre år. For å få henne sleit vi i tre år,og var så heldige å bli gravide på første forsøk med AIH. Men så begynte jo ønsket om et søsken til denne lille prinsessen å melde seg. Det skulle vise seg å være like vanskelig. (til tross for at man ikke finner noen grunn til at vi ikke blir gravide selv...) Så da var det bare å sette i gang med søskeforsøk. I 2010 hadde vi 2 AIH forsøk uten at det ble noen graviditet av det. Kunne ha startet et forsøk i desmeber, men orket ikke alt styret inn i julen. Så jeg skulle ringe inn mensen nå i januar. Det er bare det at den kommer ikke. Når jeg da skulle ta en test ( som jeg var sikker på skulle være negativ) var den positiv!!!!!

Tok en ny test dagen etter og den var også positiv!!!!

Med døgnkontinuerlig kvalme, tidvis oppkast, trøtthet, og et bekken som har begynt å gi lyd fra seg, er det ikke tvil i min sjel om at dette er sant.

Så miraklenes tid er vist ikke over :)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:)

Det er helt utrolig hvordan kroppen vår fungerer:) Vi gav opp etter to års forsøk. Tok en lang pause. Utrolig slitsomt å ikke bli gravid!! Blir så utrolig skuffet.

Så plutselig slo det meg at når var det lenge siden jeg hadde hatt mensen, tok en test og den var positiv. Helt utrolig. Vi har brukt prevansjon og alt.. Snakk om en liten fighter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...