Gå til innhold

venter nr 2 i sept.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg venter barn nr 2 i sept. har en sønn ifra før som snart er 15mnd. noen flere som får to tette og synes det er litt skummelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer.. Jeg får ikke to tette, men syns likevel det er litt skummelt å pluttselig ha to.. hehe..

Skrevet

takk. i like måte. tror det blir en travel hverdag, men kommer nok til å gå bra. hvor langt er du på vei?

Skrevet

takk, i like måte :) hvor langt er du på vei? blir nok en traver hverdag med to, men dobbelt opp med kos og kjærlighet :)

Skrevet

Jeg er 10 uker idag faktisk.. :-)

Skrevet

Jeg syns tiden går forferdelig sakte, men det er jo sånn det er på starten og på slutten, det i midten går rimelig kjapt.. hehe..

Skrevet

ja, går kjempe sakte også er jeg så nervøs for at noe er galt. vil så gjerne ha en tidlig UL.

Skrevet

Jeg var også livredd, spesielt for MA, for det merkes jo ikke. Så jeg fikk legen til å måle hcg for å se om den steg. O det gjorde den, så jeg er litt roligere nå. Men jeg tenker jo mye, det vil jeg nok gjøre helt til jeg har født tror jeg.

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg selv venter også en gang i september om dette skal gå bra, er da ca. 6-7uker på vei, får vel bedre svar på ul om 2ukers tid om hvor langt :)

Dette er da mitt tredje svangerskap da, jeg har to gutter i fra før av, en som er 21mnd. og en som er 4mnd. <3

Så her blir det tre tette på rad :)

Og det føler jeg er like skummelt som spennanes :D hehe..

Det med og ha to med 17mnd. mellomrom går utmerket godt, verdens snilleste gutter jeg har føler jeg, så det er ikke noe problem :D hehe.

Men og skulle få enda en er litt skummelt da, plutselig er det tre som skal ha oppmerksomheta som alle er forhåndsvise unge :P hehe..

Men innstillinga mi er at dette skal gå supert, så da trur jeg det kommer til og gjøre det :D hehe

Skrevet

man kommer nok til å tenke på det en stund. var hos legen i sta, så skal på UL i morgen allerede ;)

puza90: oj, da blir de tette ja. får prøve å tenke litt mere positivt jeg å, ikke flink til det. men går nok supert.

Skrevet

hei

Jeg får også to tette og det er litt skummelt ja. Har en datter som blir 7 måneder om en uke. Venter neste i begynnelsen av oktober. Går sikkert bra håper jeg :-)

Skrevet

Hei.. er ca 6-7 uker på vei.. å har ei lita ei på 8 mnd fra før. Så blir to veldi tette, blir travelt nok tenker jeg :P

Skrevet

Er glad for at jeg ikke er alene om å ha to så tette :)

Skrevet

Blir nok en liten utfordring tenker jeg, men får gjøre d beste ut av d :) Var jo ganske så planlagt fra vår side igrunn ;)

Skrevet

To tette her også :o)

Har en 5 mnd gml gutt fra før og termin i midten av september. En skrekkblandet fryd må jeg si. Gleder oss selvfølgelig over dette, men spent på hvordan hverdagen blir. Sliter med kvalme og trøtthet og har problemer nok med å takle hverdagen som den er akkurat nå. Men, det har jo så mange fordeler for barnas skyld. Tenk så mye glede de får av hverandre :o). Har selv en søster som er ett år yngre og vi er veldig gode venner!

Så blir man jo ferdig med småbarnsperioden tidligere også. Det har jo sine fordeler.

Ønsker deg masse lykke til.

Vi bør alle være glade og takknemlige for at vi i det hele tatt får det til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...