Gå til innhold

Flere som jobber i barnehage?

♥bebi♥

Anbefalte innlegg

Jeg er 13+3 og jobber som barnehageassistent. De to siste ukene har vært ganske slitsomme, jeg føler jeg liksom har pressa meg selv igjennom. I går begynte jeg å bli uvel og svimmel og måtte bare sette meg ned midt i matlaginga.. Jeg klager aldri, og nå har jeg blitt et klagemonster!

Våkner i dag med hodepine, litt uvel i kroppen generellt og konkluderer med at, "ok, jeg ringer jobben og sier jeg blir hjemme"..

Jeg blir da møtt med dette: "Ja han andre på avdelinga di er også sjuk, også er det tilvenning i dag.. så hvis du bare har vondt i hue, ta deg et par paracet, så kommer du etterpå!"

Jeg bare:ja, selvfølgelig skal jeg komme om jeg føler meg bedre..

Greia er at jeg faen ikke hadde ringt om jeg hadde følt meg i god nok form til å klare å gjøre jobben min! Jeg er så sliten i kroppen min nå at jeg bare blir sur av å tenke på jobben.. Jeg trives jo så godt der egentlig!

Er det bare jeg som er sliten i kroppen allerede? Leser om barnehagefolk som jobber til de føder omtrent, jeg skjønner det ikke..

Fortsetter under...

Hei på deg.

Jobber også i barnehage som assistent,er nå kommet til 28+ 2. Kjenner at dagene er noe tyngre nå enn før. Du må kjenne etter dine begrensninger,og huske å sitte litt oftere. Ta deg litt pauser innimellom. Si i fra til de andre om det er noe de kan hjelpe deg med. :)

Tenk positivt å nyt dagene dine på jobb,gjør ting som gjør deg glad i lamme barna :)

For min egen del så er jeg veldig glad at jeg har vært frisk og rask.. Har jo hatt et par dager som har vært verre å komme gjennom,men snakk med kollegaene dine. Si hva du føler.

Håper at det går bra med deg.

Klem :)

Heiii,

Jeg også 2 barns mamma, har en gutt på 4 år og nå er på min 23. uke, begynte nå å føle meg tung og sliten. Derfor tok jeg sykemelding i 2 uker pga. bekkenet så skal jeg begynne hos fysioterapi.

Jeg følte meg mye sliten, men jeg var ganske flink med å si i fra når jeg ikke klarer å gjøre jobben, og det burde du også gjøre.

Og hvis du ikke klarer å fullføre dagen på jobben så har du rett også å gå hjem for å komme i bedre form dagen etter.

Du er gravid og ikke alle mødre er like, samme som at ikke alle magene er like så ikke samligne deg med andre, og det må jeg si også til meg selv for jeg gjør det og, men vi tar feil......

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...