Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som har "problemer med mannen" og som måtte ha pesa/tesa inngrep??

Lykkes dere ??? Og hva var grunnen til tette ledere ?

Vi venter på innkallese, forholdet går snart rett vest, og jeg håååper så inderlig at dem finner noe, men vet ikke hvor stor sjansen er, og all denne ventinga gjør ting vanskelig! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vet ikke hva Pesa/tesa betyr, men i vårt tilfelle er det min mann som har lite /dårlig kvalitet på sædcellene

Han bruker en del medisin, så det er mest sannsynlig det som gjør det

Jeg blir også litt forvirret fordi gynokologen sa det var vanskelig og bli gravid, men gav mannen noe som han skulle ta for og forbedre dette hver dag i 3 måneder, men kjør på likevel, men min mann sin spesialist(vet ikke hva en mannegynokolog heter) sier at det er fullt mulig og bli gravid

Jeg trodde at min mann skulle bli litt deppa, men det ble han ikke, han tar "pulveret"sitt hver morgen og hver kveld slik som legen har sagt og han selv sier at han kan jo ikke noe for dette, medisinen kan jeg ikke slutte og ta sier han, jeg er nok mer hysterisk

Men dere da, dere har jo slitt lenge med dette, og blitt gravide selv om desverre det ikke gikk bra som jeg så, men kan dere ikke gjøre det privat for og få litt fortgang i det??

Å vite er mye bedre tror jeg, da kan man i allefall bestemme seg hva man skal gjøre

Lykke til videre

Skrevet

Pesa/tesa er et inngrep i testiklene for og se om dem finner noen levende sædceller, for samboern min har ikke det i følge sædprøve.

Så gynokologen vet ikke om det er tette ledere eller om han kan være steril. :( Rart det ikke finnes noe for gutter som kan få dem til og produsere celler osv... irriterende..

Da har dere omtrent det samme problemet som oss, men dere har jo et større håp om at det skal klaffe, for om medisinen han går på nå, ikke fungerer, så kan dere ta pesa/tesa ( hente ut sædceller fra mannen din) og deretter prøverør...

Håper det ordner seg for dere,.. ;) Masse masse lykke til, krysser det jeg kan krysse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...