Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, MANDAG 31. JANUAR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, nå får jeg lage en sånn tråd, og det på dagen da jeg jeg har akkurat EN LITEN UKE igjen til termin. Sju dager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager.. Så nå er det bare 3 uker igjen, forhåpentligvis litt mindre :) Begynner å bli veldig klar for å møte snuppa nå =)

Skrevet

26 dager igjen til termin...

Skrevet

-2 dager ift ul-termin. +2 ift egen termin =)

Skrevet

her er det heile 26 dager til termin! time hos jordmor seinere idag, skal bli spennende og se hvor jeg ligger an nå...

Skrevet

44 dager :-)

Skrevet

Er i uke 33+0 idag og har 51 dager igjen til termin :-)

Skrevet

16 dager igjen her og ;-)

Fødeklar her verfall :-P

Skrevet

har 63 dager igjenn til termin..

går egentlig ganske raskt, sist jeg svarte i en sånn tråd hadde jeg noe med 80 dager, kan ikke huske at det er sååå lenge siden ! :)

Skrevet

4 dager. og i natt har jeg vært innom føden en tur :) så får håpe det tar seg opp snart :)

Skrevet

26 :) Det nærmer seg nå!

Skrevet

Termin i dag:-) Skal på jordmortime senere i dag så blir spennende å se hvordan jeg ligger an. Det blir nok februarbaby her hvertfall.

Skrevet

Termin i dag:-) Skal på jordmortime senere i dag så blir spennende å se hvordan jeg ligger an. Det blir nok februarbaby her hvertfall.

Skrevet

56 lange dager igjen. men håper snuppa kommer litt før:)

Skrevet

40 dager igjen og HØYGRAVID:-) Har begynt å få endel maserier, men skjønner at det ikke trenger å ha noe å si mtp for tidlig fødsel...

Skrevet

75 dager igjen. Frem til nå ha tida gått FORT! Men nå går det sakte syns jeg...... FÅr heldigvis se snuppa på ul en gang i uka da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...