Har en herlig gutt:) Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg hadde positive eggløsningstester den 20-21 januar, hvor mange dpo er jeg da? Jeg fikk en fornemmelse av at det var noe på gang i går, så når jeg sto opp i dag tok jeg en billig stimmel, den viste en svak strek, men stolte ikke helt på den.. i løpet av dagen i dag har kvalmen kommet og puppene har eksplodert og tar en ny en nå i ettermiddag og den svak men klar er en rosa strek i test vindu. er ikke det tidelig å teste positivt? Trodde jeg hadde ikm først på fredag.. Testet fordi jeg i nov hadde en exu og fjerna ene egglederen og hatt 1 ma og 1 sa før det så skal begynne på crione ved positiv test. Men at det skulle klaffe på første skikkelige forsøk med en eggledere hadde jeg aldri trodd.. huff har hundre tanker i hodet nå og får ikke sove:P Noen med erfaring med crione? Håper spiren sitter denne gangen, blir laaaange dager og uker fremover...
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 31. januar 2011 #2 Skrevet 31. januar 2011 Det er 10 dager siden positiv EL test så d går godt ant å teste positivt nå. har ikke erfaring med crione, men om du skal begynne på dette ved positiv test er det vell best å starte nå??
Har en herlig gutt:) Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2011 Ja fikk ett kryss på cb i dag også så det er ingen tvil, jeg er gravid igjen 2 mnd etter exu og fjerning av eggleder, hadde jeg aldri turdt å håpe på Ja har ringt rundt på apotekene her i byen i dag og de måtte bestille det, men jeg skal hente det ut i morgen, så er det bare å håpe at abyl-e og crione og alt hjelper meg til å beholde nå og ikke minst så håper jeg at den sitter der den skal, men har en følelse av det nå:) Drysser masse gravidstøv til alle prøvere:):)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Gratulere så mye og lykke til. Håper spiren klorer seg godt fast nå. Tar til meg litt babystøv
strikkedilla Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer så masse og lykke til! Takk for babystøv!
lillemirakel2014 Skrevet 31. januar 2011 #6 Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer så masse!! og krysser fingrene for at den lille spiren din sitter godt hele veien Takker for babystøv, jeg trenger det nok!! =)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 31. januar 2011 #7 Skrevet 31. januar 2011 Åååh, så godt å høre! Gratulerer masse :-) Jeg har også hatt 1 SA og 1 exu (som førte til at en eggleder er gåen). Var heldig og fikk en gutt til slutt, og nå er det lov å håpe på klaff igjen etter å ha lest solskinnshistorien din :-) Er i 2 pp nå, og hadde vært utrolig morsomt med ny spire snart, så suuuger til meg babystøvet!!! Lykke til!
misspetronella Skrevet 31. januar 2011 #8 Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer så mye!!! Så bra! Hva er en exu, forresten?
Hjerteskatten<3 Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Åååå så heldig du er , gratulerer så mye !!)) Det gir håp til oss som prøver etter en ex.u....
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Exu er svangerskap utenfor livmoren....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå