Gå til innhold

Hmm merkelig...tror jeg er gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde positive eggløsningstester den 20-21 januar, hvor mange dpo er jeg da? Jeg fikk en fornemmelse av at det var noe på gang i går, så når jeg sto opp i dag tok jeg en billig stimmel, den viste en svak strek, men stolte ikke helt på den.. i løpet av dagen i dag har kvalmen kommet og puppene har eksplodert og tar en ny en nå i ettermiddag og den svak men klar er en rosa strek i test vindu. er ikke det tidelig å teste positivt? Trodde jeg hadde ikm først på fredag.. Testet fordi jeg i nov hadde en exu og fjerna ene egglederen og hatt 1 ma og 1 sa før det så skal begynne på crione ved positiv test. Men at det skulle klaffe på første skikkelige forsøk med en eggledere hadde jeg aldri trodd.. huff har hundre tanker i hodet nå og får ikke sove:P Noen med erfaring med crione? Håper spiren sitter denne gangen, blir laaaange dager og uker fremover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 10 dager siden positiv EL test så d går godt ant å teste positivt nå.

har ikke erfaring med crione, men om du skal begynne på dette ved positiv test er det vell best å starte nå??

Skrevet

Ja fikk ett kryss på cb i dag også så det er ingen tvil, jeg er gravid igjen 2 mnd etter exu og fjerning av eggleder, hadde jeg aldri turdt å håpe på:) Ja har ringt rundt på apotekene her i byen i dag og de måtte bestille det, men jeg skal hente det ut i morgen, så er det bare å håpe at abyl-e og crione og alt hjelper meg til å beholde nå og ikke minst så håper jeg at den sitter der den skal, men har en følelse av det nå:):)

Drysser masse gravidstøv til alle prøvere:):):)

Skrevet

Gratulere så mye og lykke til. Håper spiren klorer seg godt fast nå.

Tar til meg litt babystøv :)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til! Takk for babystøv!

Skrevet

Gratulerer så masse!! :D og krysser fingrene for at den lille spiren din sitter godt hele veien :D

Takker for babystøv, jeg trenger det nok!! =)

Skrevet

Åååh, så godt å høre! Gratulerer masse :-)

Jeg har også hatt 1 SA og 1 exu (som førte til at en eggleder er gåen). Var heldig og fikk en gutt til slutt, og nå er det lov å håpe på klaff igjen etter å ha lest solskinnshistorien din :-) Er i 2 pp nå, og hadde vært utrolig morsomt med ny spire snart, så suuuger til meg babystøvet!!!

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Så bra!

Hva er en exu, forresten?

Skrevet

Åååå så heldig du er , gratulerer så mye !!:)))

Det gir håp til oss som prøver etter en ex.u....

Skrevet

Exu er svangerskap utenfor livmoren....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...