Komplexa Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Flere som er DPO her inne? Jeg er 8dpo imorgen, om eggløsningskalkulatoren stemmer i forhold til syklusen de 3 siste månedene ( 32 dager). Veldig spent. Tante rød skal komme 6 feb. Men håper virkelig hun holder seg borte. Når kan man ta en graviditetstest? Spennende
Metti er håpefull Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 jeg er 10 dpo i morgen. Tror eg : ) Ska faktisk til gyn og i morgen så det blir spennende.. kan vel begynne å teste rundt 10 dpo tror eg lykke til
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 8 dpo her også i morgen.... Stikking i lysken og ømmepupper, men har opplevd det tidligere uten å være gravid, så.... Blir spennende!!
Evigoptimisten Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har 10dpo imorgen, og merker jeg er veldig spent på hva denne uken vil bringe. Har vært i veldig rar form i helgen, med hetetokter, litt uggen, og ekstremt trøtt, ømme bryst kom også igår, idag kjenner jeg litt pms smerter(noe som vanligvis aldri skjer så tidlig!). Godt mulig jeg overanalyserer også!! Lurer på å svi av en test imorgen tidlig, hmmmmm.. klarer jeg å vente??? Når skal dere teste?
Komplexa Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2011 Jeg har lyst til å ta en 10DPO, dvs onsdag på meg. Men vet ikke om jeg tør.. Blir så skuffet om den er negativ.. Hehe. Men tror nok ikke realistisk jeg får positiv, tar nok litt mer tid en 3 måneder. Men misunner de som treffer på første forsøk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå