Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Junior er FRYKTELIG plaga med gommene om dagen, han har holdt på i en mnd, men de siste ukene har det toppa seg. Ser ut som han spiser tyggis, slever værre en den værste slevehunden og biter på ALT han får tak i. Har kjent litt nede og oppe ved fortennene, men virker ikke som det er noe der. Men så fikk jeg det for meg å dra fingeren over tannkjøtte oppe og nede bortover hele, og da kjente jeg en "klump" på hans venstre side nede, nesten helt bakerst, og han høgg til med gommene med en gang. Er det bare "ujevnheter" i tannkjøttet, eller kan det være en tann på vei?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Det KAN være jeksler ja, men de fleste får ikke disse før 1 års alder ca!
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Var nylig et innlegg her inne fra ei med baby som fikk sin første tann 2,5 mnd gammel, og det var en jeksel;) tror det ble posta for et par dager siden, hvis du vil lete det frem, het noe sånt som "spm om tenner" tror jeg...
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Var det je trodde også, men får håpe det kommer en tann ett eller annet sted snart, for gutten er tydelig plaga, og jeg får så vondt av han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå