monca*84*j12 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg går på Puregon just nu. Liten dose, av 300 IE... Jeg skal sette 50 IE hver dag i 6 dager, og så den lille resten som vist nok alltid er igjen den 7 dagen... Jeg er på dag 6 nå.. Jeg tok ut ampulen nå for og se hvor mye som var igjen, og jeg syntes det var så veldig mye igjen i ampulen... Syntes ikke det var noen liten rest liksom. Kan sprøyten ha dosert feil? Eller er mengden i ampulen varierende selv om det liksom skal være 300 IE? Kjenner jeg ble usikker... Jeg vurderer og trekke opp 50 i morgen også, bare for og se hvor mye som er igjen etter det. Og så sette dagen etter også om den ikke er tom.. Kan dette føre til overstimulering? Jeg skal sette ovitrielle også, etter en pause dag... Hva trur dere? Burde jeg stole på at sprøyten har trukket opp riktig og bare sette i morgen så ikke mer, selv om det event er mer igjen? Ble litt rotete dette..men håper dere skjønner hva jeg mener...
SuperKlar86Gravid Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Det er faktisk 100ie mer i ampullen enn hva det står! Jeg har nå i dette forsøket tatt 350 ie hver dag ( litt mer en deg kan man si,...). Jeg fikk 3 dager i en 900 ie ampull ! Så du har nok gjort helt rett
monca*84*j12 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2011 OK, men hva ville du gjort da? Hehe... Jeg fikk beskjed om og sette siste lille rest den 7 dagen. Men er vel ikke no særlig og sette 100 IE? Når jeg har gått på 50? Skal jeg sette 50 til da kanskje? Eller ta 75 kanskje? Har gått på det før også... Ja, du setter litt mer enn meg ja.. haha.. Men jeg skal bare ha lav dosering og sette ovitrielle så jeg får eggløsning jeg da.. Glad for det forsovet, så dyrt som det er ... hehe takk for svar snille du
SuperKlar86Gravid Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 hmm... siden du fikk beskjed om å sette det som var igjen, tror jeg kanskje jeg hadde gjort det. Men på den andre siden er det ikke vanlig i ha forskjellige doser , trooor jeg... For å være helt sikker burde du kanskje ringe klinikken i morgen å spørre! Men på en måte ville jeg tro at du skal sette det samme som de andre dagene. Litt rart at du har fått en slik beskjed, og ikke eksakt dose for siste dag...
monca*84*j12 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2011 Takk for svar! Trur jeg velger og sette 50 i morgen også jeg da.. Og ikke mer.. Får se.. Kanskje jeg ringer Ahus og hører... (er i det offentlige jeg da... ) klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå