Gå til innhold

RACLETTE, noen som har gode oppskrifter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å kjøpe oss en raclette.

Hva er godt å lage på den?

Blir maten god? har aldri smakt mat fra en sånn før.

Fortsetter under...

Skrevet

Oppskrift på raclette?! Du mener de elektriske med stekeplate på toppen og små skuffer til å smelte ost ja? Det du trenger er noen oster som er gode å smelte, norvegia og ridderost duger for dem som ikke liker ost med for mye smak. Ellers bruker du det du liker på grillen, og som funker i kombinasjon med ost. Jeg liker lylling, loff, løk, fortrinnsvis sølvløk, tomat, squash ol. Og sylteagyrker (rett fra glasset) er nydelig til smeltet ost. Her er det bare å ta ting du liker, og bruk fantasien!

Skrevet

Raclette er utrolig godt! Og veldig sosialt! :-)

Vi bruker Raclette-ost som vi smelter under. Og så har vi kokte småpoteter til. Og så setter vi frem skåler med champignon, kyllingfilet i biter, biffbiter, broccoli, paprika og andre ting man liker og ønsker å steke!

Er bare fantasien som setter grenser! :-)

Skrevet

NÅ vet jeg hva vi skal ha til middag på lørdag når mannen min har kommet hjem.....

*skrive handleliste med alt mulig nam*

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Vi bruker alt mulig av kjøtt og grønnsaker som vi slenger på racletten. I tillegg har vi enten potetbåter eller ris ved siden av. Du kan også kjøpe en pakke med forskjellige raclette "sauser", tror det er 5 glass i pakken. Utrolig godt å dyppe kjøttet i.

I disse skuffene under racletten lager vi alltid ostesmørbrød. Har skiver med spiralloff, hvitløkssmør, tomat og ost. Knall godt ved siden av.

Nå ble jeg sulten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...