LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 noen som har opplevd dette? er bekymret! mistet sist i uke 7 og hadde da mye hodepine fra uke 5. det kan være normalt og da? noen som opplever dette? verker ikke kraftig men murrende hodepine, og hadde vonde stikninger i siden litt idag men veldig mye igår, mest høyre side. håper noen vet noe
LilleMeg* Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 har ikkje noe erfaring ang hodepine, vet bare at dt er normalt under en graviditet.. og dt kan skje når som helst i graviditeten. hadde en del av dt selv når eg gikk gravid med førstemann.. har kun merket dt en gang nå, eg er 8 uker på vei no onsdag.. de stikkingene du har er nok også normalt;) med førstemann hadde eg mye til dt og mye mensmurringer som kom og gikk hele dagen nesten vær dag, men alt gikk bra:) denne gangen har dt kun murret den ene dagen eg fant ut at eg var gravid. har selv hatt litt stikkinger nesten vær dag siden eg fant ut at eg var gravid, ikkje mye. men litt og nok til at du kjenner dt liksom.. eg er mer bekymret siden eg føler alle har masse murringer og eg har så lite.. men vet at alle opplever dette forskjellig og forskjellig fra svangerskap til svangerskap:)
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2011 åh takk.. kan jo ikke gjøre noe fra eller til da, men bekymringene kom. aldri tenkt tanken på å miste og bekymret meg ikke før, men da jeg selv opplevde dette sist kom denne dumme tanken over meg. så gleden er forsiktig akkurat nå. teller dager til en ul og der skal jeg se et hjerte! masse lykke til videre til deg. vi er heldige som har en spire i magen
LilleMeg* Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 ja dt skjønner eg! dt er jo klart at vis man har mistet før, så er man jo så klart veldig redd for at dt skal skje igjen.. men skjønner hva du mener, eg har ikkje (så eg vet iallefall) mistet før, men kjenner eg er redd for at dt skal skje. sånn var eg også med førstemann. man hører jo om så mange skrekkhistorier her inne, og eg er desverre veldig flink til å lese sånt=/ så då blir jo eg bare enda mere redd, og tenker " tenk om dt skjer meg" osv! når eg skal på ul så håper eg alt går fint og at de ser hjerte slå klarer liksom ikkje å slippe gleden løs før eg vet noe mer sikkert på en måte hehe.. har du masse symptomer? føler eg har blitt litt mere uggen i dt siste dagene håper dt er et bra tegn. våknet igår og måtte på do, og menst eg satt der så ble eg brått veldig kvalm så eg hang over doen med skikkelige brekninger akkuart som og spy men dt kom ikkje noe opp då. men ekkelt var dt, har ikkje hatt dette siden sist eg gikk gravid..
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2011 hodepine og stikninger, og meget trøtt. har vel og endel humørsvingninger! Men ellers er d bare bra med meg er viktig å tenke positivt. der jeg skrev med andre i en tråd som hjalt å nettopp miste osv, har jeg lagt til at d har ordnet seg igjen osv. lagt ut litt solskinn. for d kommer har bestilt! håpe svangerskapet blir så bra d kan, og d samme til deg noe må vi tåle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå