Gå til innhold

Spørsmål fra en prøver! ang merkelige testresultater.

Anbefalte innlegg

Har skrevet om dette på anonym men ingen hadde noen spesielle innvendiger på problemet mitt.

Tok en QR test, og så fort urinen hadde pasert testvinduet lyste streken klart opp og ble der i ca 40 sek - 1 min før den smurte seg utover og hele vinduet ble rosa. Slik holdt det seg i 5 minutter og etter det ble fargen svakere og svakere. Etter 10 minutter var testen hvit.

Det står på testen at man ikke skal sjekke testen etter 5 minutter. For da kan den gi falsk svar.

Men, blir bare ikke klok på denne gravidstreken som lyste opp med en gang. Og den var like sterk som kontrollstreken.

Har noen av dere her inne vært borti noe sånt no?

Tok testen på kveldstid.

Takk :-)

Fortsetter under...

Da jeg testet med en CB test, dukket det opp en svak loddrettstrek etter kort tid. Den var en del svakere enn kontrollstreken, men helt synlig og en "god nok" strek. Men den forsvant etter ca 2 min... Jeg visste ikke hvordan jeg skulle tolke det, men ventet noen dager med å teste på nytt, og 4 dager senere var testen helt positiv som varte. Så for meg var det en tidlig indikasjon på at jeg var gravid. Men min strek var jo som sagt svak da. Syns det høres merkelig ut med en sterk strek som forsvinner.. Vent et par dager og test med morgenurin. Kjekt å teste med en digitaltest så slipper man å vurdere streken selv. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...