kaos83 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 var hos gynokologen og da sa han at jeg hadde det... jeg prøver iikke bli gravid nå, men hva betyr dettte sånn i praksis? hehe han sa det hadde betydning om jeg ville bli gravid flere ganger og at jeg fikk økt pms og svakere blødninger, noen med erfaring på området?
monca*84*j12 Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Hei du... Dette betyr at eggene dine ikke er av god nok kvalitet.. At de kanskje har problemer med og slippe. tynne slimhinner vil si at egget kan få problemer med og feste seg. At ikke forholdene i livmoren er opptimale liksom.. Sliter jo med mye av dette jeg også.. Men nå har jo ikke du hatt problemer med og bli gravid tidligere. Så jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig før det er gått en stund.. Kan jo hende du har hatt det sånn alltid uten og vite det, men likevel ikke hatt problemer... Går nok så fint så... klemklem
kaos83 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2011 hei monca, åå hm ja kanskje det, men vil det si at mensen kommer seinere og at jeg bare blør pitte litt? gjør du også det? går det over av seg selv? kjenner jeg får litt panikk her:) Men du var ikke gravid du nå altså? hvordan går det med allt sammen? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå