Gå til innhold

Erfaringer med Hipp??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta vår har fått hipp fra hun var to uker gammel, god som gull! :) Etter et par uker så prøvde vi NAN en gang og BabySemp en gang for å se om jeg kunne ty til de drikkekartongene innimellom siden de er enklere å få tak i her jeg bor. MEN det resulterte i voldsom gulping som luktet FY begge gangene. Rett tilbake til hipp! Ingen gulping eller magevondt. Jeg sendte mail til Hipp-folka og fant ut at fra 1. feb er drikkeklar hipp tilgjengelig for alle rema butikker, så det var vist bare å be de bestille det inn i butikken. I morgen går turen til Rema! :) Praktisk å kunne ha drikkekartonger og rene tomme flasker i stelleveska når en skal på tur.

Hipp-Hurra! ;)

Hurra! Jeg prøvde også å gi ei flaske med ferdigblanda nan her en natt, men dagen etter var hun kjempe urolig, fikk ikke lufta ut og fikk ikke sove. Heldigvis hadde hun time hos fysio dagen etter så da fikk hunklemt ut lufta.

• 1 måned senere...

Vi burkte Hipp 1 fra hun var 4 dager til hun var 1 år gammel. Hadde aldri problemer med luft, er superfornøyd med det merket. Av og til brukte vi småfolk ferdigblandet... og da luktet gulpet spy, mens med Hipp luktet det ikke annet en svak vanilje hehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...