Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er bading absolutt ikke noe favoritt :P

Han hyler så fort jeg legger han nedi vannet, så blir bare ett kjapt bad med vasking også opp igjen å pakke inn i håndkle og kose masse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det her også de første gangene, men så oppdaget jeg at jeg hadde litt for kaldt vann (ca 35grader (hysterisk redd for å skålde babyen...)). Da jeg senere tappet vann med temperatur på 38 grader, gikk alt mye bedre :).

Skrevet

Lillegutt elsker å bade!!! Spreller, smiler og ler, og leker med bade-Sophie :)

Han har ikke noe imot å bli tatt opp heller. Men å kle på seg, det er det verre med.

Skrevet

Sjekk at tempen på vannet er behagelig. Vesla mi koser seg veldig i vannet hvis det er ca 38 grader. Hvis det er kaldere enn det er hun ikke fornøyd med å bade.

Skrevet

Vesla her elsker å bade. Eneste stort smil:-) Ikke noen problem å ta henne opp etterpå heller. Koser seg:-)

Skrevet

Legg en stor våt klut på magen når du legger babyen ned i vannet. Og la den ligge der. Babyer kan få følelsen av å miste trygghetssonen sin når de er i vann, men kluten på magen minner dem på hvor sin ytre grense er.

Skrevet

Her er bading kjempepopulært, så lenge vi har varmt nok vann. Ingen liker vel å bade i for kaldt vann! Vi synger og vasker og koser oss, hun plasker og spreller og ser ut som hun prøver seg på å svømme når hun blir holdt på magen.

Skrevet

Lillingen her hater å bade i balje, men pludrer og ler hvis vi tar ham med i dusjen :)

Skrevet

Tulla vår er kjempeglad i å bade, men liker å dusje sammen med mamma eller pappa enda bedre :) Hun er veldig glad i det våte element :D

Skrevet

Å ja han elsker å bade, når han var mindre hylte han når vi tok han opp av vannet men nå synes han det er helt greit også. Han syns det er kjempegøy å leke borte tittei med hånkle. =)

Skrevet

Tulla her elsker å bade:) Det var et par ganger hun hylskrek under selve badingen (temperaturen var 37,5, så ikke noe galt med den. Har et termometer fra Avent som kan ligge i vannet så man har full kontroll). Plutselig så var det greit å bade igjen, og da ble hun fornærmet når hun ble tatt opp av det våte elementet:)

Skrevet

Det gikk mye bedre i dag :) Hadde nok litt for kaldt vann i går, så tok det varmere i dag og da låg han bare å kosa seg og gjespa :)

Ble litt grinete når jeg tok han opp, så det var nok godt å bade :)

Skrevet

Guttebassen haaaaatet å bade.. hyling fra start til slutt.. fant ut senere at vi hadde en smule kaldt vann. Jeg ble nesten redd da mamma viste meg hvor varmt vannet skulle være , men da stooor kosa han seg .. Nå har vi også kjøpt sånn badesete fra barnas hus så jeg får armene mine frie så jeg kan plaske litt å leke med han.. Men får han vann over ansiktet er det hyl og da må vi opp så skal bli spennende å se hvordan babysvømmingen går

Skrevet

Mi tulle hatet det de første 3-4mnd. Nå elsker ho det og blir pottesur når vi er ferdige, for det er ikke ho :) (9mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...