Gjest Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Her er bading absolutt ikke noe favoritt Han hyler så fort jeg legger han nedi vannet, så blir bare ett kjapt bad med vasking også opp igjen å pakke inn i håndkle og kose masse
ROFL Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Slik var det her også de første gangene, men så oppdaget jeg at jeg hadde litt for kaldt vann (ca 35grader (hysterisk redd for å skålde babyen...)). Da jeg senere tappet vann med temperatur på 38 grader, gikk alt mye bedre .
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Lillegutt elsker å bade!!! Spreller, smiler og ler, og leker med bade-Sophie Han har ikke noe imot å bli tatt opp heller. Men å kle på seg, det er det verre med.
Mammahjertet <3 Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Sjekk at tempen på vannet er behagelig. Vesla mi koser seg veldig i vannet hvis det er ca 38 grader. Hvis det er kaldere enn det er hun ikke fornøyd med å bade.
*Lissi* Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Vesla her elsker å bade. Eneste stort smil:-) Ikke noen problem å ta henne opp etterpå heller. Koser seg:-)
*smula* Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Legg en stor våt klut på magen når du legger babyen ned i vannet. Og la den ligge der. Babyer kan få følelsen av å miste trygghetssonen sin når de er i vann, men kluten på magen minner dem på hvor sin ytre grense er.
mamma til lillingen Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 Her er bading kjempepopulært, så lenge vi har varmt nok vann. Ingen liker vel å bade i for kaldt vann! Vi synger og vasker og koser oss, hun plasker og spreller og ser ut som hun prøver seg på å svømme når hun blir holdt på magen.
Snuskomrusk Skrevet 30. januar 2011 #8 Skrevet 30. januar 2011 Lillingen her hater å bade i balje, men pludrer og ler hvis vi tar ham med i dusjen
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 Tulla vår er kjempeglad i å bade, men liker å dusje sammen med mamma eller pappa enda bedre Hun er veldig glad i det våte element
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 30. januar 2011 #10 Skrevet 30. januar 2011 Å ja han elsker å bade, når han var mindre hylte han når vi tok han opp av vannet men nå synes han det er helt greit også. Han syns det er kjempegøy å leke borte tittei med hånkle. =)
cadence Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Tulla her elsker å bade:) Det var et par ganger hun hylskrek under selve badingen (temperaturen var 37,5, så ikke noe galt med den. Har et termometer fra Avent som kan ligge i vannet så man har full kontroll). Plutselig så var det greit å bade igjen, og da ble hun fornærmet når hun ble tatt opp av det våte elementet:)
Gjest Skrevet 31. januar 2011 #12 Skrevet 31. januar 2011 Det gikk mye bedre i dag Hadde nok litt for kaldt vann i går, så tok det varmere i dag og da låg han bare å kosa seg og gjespa Ble litt grinete når jeg tok han opp, så det var nok godt å bade
Jenny_m Skrevet 31. januar 2011 #14 Skrevet 31. januar 2011 Guttebassen haaaaatet å bade.. hyling fra start til slutt.. fant ut senere at vi hadde en smule kaldt vann. Jeg ble nesten redd da mamma viste meg hvor varmt vannet skulle være , men da stooor kosa han seg .. Nå har vi også kjøpt sånn badesete fra barnas hus så jeg får armene mine frie så jeg kan plaske litt å leke med han.. Men får han vann over ansiktet er det hyl og da må vi opp så skal bli spennende å se hvordan babysvømmingen går
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 Mi tulle hatet det de første 3-4mnd. Nå elsker ho det og blir pottesur når vi er ferdige, for det er ikke ho (9mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå