Gå til innhold

Vil du bli spådd ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oi, der sier du noe!

Hadde helt glemt at man ikke kunne skrive sånn jeg.. Mente det jo egentlig som en annonse heller.. Mer fordi jeg synes det er kjekt å spå folk :)

Til alle som ikke har fått svar enda så beklager jeg virkelig! Fikk plutselig masse sykdom i huset, og da måtte kortene vente litt! I tillegg har vi dåp på søndag!

Men lover at alle skal svares :)

Får ikke til å sende deg mail. Håper du kan svare meg her bare.

Er ei dame på snart 42 år som har veldig fødselsangst pga forrige fødsel.

Ble da satt igang 2 uker før termin pga at jeg skulle opereres i armleddene for carpal tunnel syndrom etterpå. Hadde smerter de 5 siste mnd av svangerskapet og sov ikke i det hele tatt. Hadde ikke opphold i riene de 4,5 siste timene,noe som gjorde meg helt utslitt. Enset nesten ikke den lille gutten lenge etter fødsel. Det jeg lurer på nå er om du ser sånn ca når jeg får den lillle jenta iforhold til termin som er 25 april? Og om fødselen varer lenge og om den går bra? Hvor stor blir hun sånn ca tror du? Forrige mann var 3290 gr 2 uker før tia,noe som er stort nok å få ut synes jeg. Har 4 gutter fra før og får nå som sagt jente,noe vi gleder oss veldig over oppi all gruinga.

Er foresten født 06-03-69.

På forhånd tusen takk.

MVH

Tove.

Annonse

Hei alle sammen!

Nei, det er ikke fake! :) Jeg gjør så godt jeg kan, men jeg har over 50 stk på venteliste og med en 9 uker gammel baby så har man mindre tid enn ellers. I helgen hadde vi dåp, og jeg ligger nå syk med influensa. I tillegg har man en full hverdag, og må finne tid utenom alt annet!

Jeg har lovet å svare alle, og det står jeg for:)

Jeg har fått veldig gode tilbakemeldinger på de som er spådd, og jeg håper dere andre også vil bli fornøyd:)

Ha en fin dag!

det er helt i orden! ta den tiden du trenger saa du faar korrekte lesninger ;) husk aa ta vare paa deg selv oppe i det hele!

klart alle blir fornøyde.. du gjør faktisk dette gratis!! hvis man ikke er fornøyd saa synes jeg heller man faar betale litt for aa bli spaadd, da kommer det svar raskt!

fortsett dine gode gjerninger saelle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...