Gå til innhold

Det er en Anonym her som bare er ute etter dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, det er en anonym her inne som bare kaster dritt her. Hva er det med henne.? Håper den anonym leser dette .Kanskje hun er på feil sted da. Og bli voksen. Her inne er det bare snille damer som støtter hverandre i motgang og medgang. Håper det er mange som er enig i meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen er du en sur dame. Hvorfor det da? Det er vel bedre å være blid vel? du kommer ikke noen vei med dette. Jeg bryr meg ikke om det. Foresten så har jeg svart ang Ed.

Skrevet

Fremdeles så skriver alle som anonym når det er nedlatende/frekke innlegg! Går det ikke ann å la være å irritere seg??? Det er jammen mange andre forum her inne hvor det stilles alle mulige "dumme" spørsmål - gang på gang, og det uten at noen gidder å bry seg! Kanskje anonym skulle tatt seg en tur inn på bli gravid feks... der hadde du nok ikke blitt ferdig med å irritere deg over at folk ikke følger tråder, stiller dumme spørsmål og tar opp igjen ting gang på gang!

Ikke bry deg m240 :) Når noen er så eige at de ikke tør vise nick engang hadde jeg virkelig bare ignorert disse uttalelsene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...