Gå til innhold

HTC BEsafe Izi kid x3 isofix eller combo x3 isofix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt vurdering tror jeg vi havner på et Besafe sete som sete nr 2. Men litt usikker på om vi skal velge kid eller combo.

Kid kan bare være bakovervendt med isofixfestene, combo kan i tillegg være forovervendt med bilens setebelter. Fordelen med det er vel at vi kan bruke sete hvis vi feks har leiebil uten isofix, eller skal kjøre med familie. Det vil jo ikke skje så veldig ofte.

Noen som har noen av disse stolene, og som kan si litt hva de synes er +/-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har izi kid x3 og er igrunn veldig fornøyd:)

Snuppa sitter godt og stolen er forholdsvis enkel å flytte fra bil til bil om det trengs. Kløna litt første gangen, men nå går det som en drøm:D

Eneste minuset er at det blir litt liten plass i passasjersetet foran... Men det blir det nok uansett hvordan sete man velger:)

Skrevet

definitivt combi setet. Det koster kun 100kr mer, men så har du som du sier muligheten til å feste det i en bil uten isofix. Også blir det nok lettere å selge det når den tid kommer :)

Skrevet

Jeg kjøpte izi kid for å ikke bli frista til å snu det med kjøreretningen;)

De fleste biler nyere enn 10 år har jo isofix;)

Ellers er setene nøyaktig like bortsett fra festeordningene til beltet, Bra seter begge to, plussmerket og greier;)

Skrevet

Forskjellen er vel at KID kun kan monteres bakovervendt (enten med eller uten isofix, men at Combi kan monteres både forover og bakovervendt? (forovervendt med bilens seler). Vi har KID både med og uten Isofix. Setet med isofix er veldig enkelt å montere, mens det uten er ganske kronglete. Men dette er vel likt for KID og Combi-

Ellers virker setet solid og bra, så vi er fornøyde.

Skrevet

Jeg har KID uten isofix, ja det er fryktelig kronglete å feste. Men, da tar jeg det ikke ut av bilen heller. Da får vi heller bytte bil, det er også en mulighet. Jeg er veldig fornøyd med setet, sitter veldig godt og høyt. For se mye ut.

Det er å se mulighetene enn omvendt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...