StoltHønemor<3 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 I dag var jeg i Sverige, og kjøpte babyvogn:0) 3500,- kostet den og jeg er stOrfornøyd med den! Så i dag har jeg fått kjøpt det, og funnet en bil jeg skal kjøpe på mandag:) en familiebil! Så nå er jeg virkelig glad:0) Jeg har også kjent spark fra min lille prins en gang i ny og ne, og livet er virkelig HERLIG:D Ha en flott dag, uke og kose dere masse med magen deres:0)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Jeg liker sånne positive innlegg jeg! Ikke det at det ikke er lov å klage. Men det er som regel mest bekymringsinnlegg og negative ting her inne! Blir så glad når noen endelig har noe positivt å melde! Hurra for vogn og ny bil på mandag! Og spark fra prinsen!!! Ha en strålende dag du også!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Så koselig! Her har jeg hatt en super dag med lillesøster Vært på kino og sett Varg Veum og lille jenta i magen var med å turna, hehe Kos med herlige spark! Ha en strålende kveld dere
snuppene 09 og 11 Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 så koselig :-) flott med slike glade, positive innlegg:-) merker den positive energien din smitter:-)
StoltHønemor<3 Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2011 Så bra Jeg er glad det er ønskelig med positive innlegg, for herifra er det masses av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå