<3lykkeliten<3 tulla mi Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hei. I dag er jeg 31+1. Har hatt kynnere sammenhengende så å si hele helgen uten stopp. Kommer bare jeg rører på meg, snur meg, reiser meg osv. I den forbindelse har jeg kjent lite liv. Kansje bare et par dult hver dag. Er så usikker på om jeg burde ringe føden eller ikke? har jo hørt at kynnere kan påvirke livmorshalsen, stemmer det? Jeg er konisert i tilegg så har litt forkortet livmorshals fra før. Vil ikke virke over nervøs. jeg har 1 time til sykehuset og skal dessuten på ny UL 8 februar i forhold til morkaken som ligger langt nede. Kynnerene er ikke vonde, bare ubehaglige. Noen med lignenede opplevelser eller noen tanker på hva jeg burde gjøre? Takk
*Lissi* Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Ta en telefon til føden du om du er bekymret. De er der for å helpe deg vet du.
sisten Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Hei. jeg er 30 uker og har hatt en krabat i magen med masse liv, men nå siste 2 ukene er det mye mindre liv. Pluss masse kynnere, vonde menssmerter. Jeg var nettopp på 3d, og alt var fint. Barnet lå med hode ned og sparket kansje mindre grunnet mindre plass nå. Kjenner godt at kroppen øver seg til fødsel kan du si :-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Ring føden. Ikke vits å ta noen sjanse. Jeg hadde det som deg i forrige svangerskap (er også konisert) i uke 26, bortsett fra at det ikke var noen særlig endring når det gjaldt liv fra babyen. Da ville de ha meg inn til sjekk. Det er også lurt å få sjekket om du kan ha UVI da det kan gi mye kynnere. Hos meg fant de ikke noe galt, men det er greit å få sjekket det om så bare for å kunne slappe mer av. Og skulle det være påvirkning av livmorhalsen eller noe galt, er det jo viktig å få fanget det opp. Så som sagt: Ring føden! Øykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå