megh Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Har fra mandag til fredag kjent spark hver dag. 16 uker på den mandagen. I går 16+5 så kjente jeg mindre. og mindre i dag. Er jo mulig det bare er at babyen sparker litt en annen vei. Men tenker litt på det allikevel. Er det noen som har liknende erfaring?
Leeenore+Lille i Magen Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Jeg kjente også mindre spark i en periode. Ble bekymret jeg også, men nå sparker`n som bare det igjen Vil nok tippe at han bare har snudd seg og sparker innover istedenfor! (jeg tok forresten og drakk et stort glass med iskaldt vann... og da begynte han å sparke masse! hehe! MEN som jeg har sagt til noen tidligere, han kan jo fortsatt ligge en annen vei, så det er jo ikke en bombesikker "plan" for å kjenne spark!! Jeg var også litt lengre på vei). Håper du vil kjenne spark igjen snart
Jente2011 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 etter uke 28 skal du kjenne spark hver dag, jeg er 19 uker og kjenner noen dager mindre enn andre,men babyen har ennå stor plass å boltreseg på
Undretrollet Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Jeg mener jm sa til meg i en tidligere graviditet at i den perioden så kan livmora vokse litt i rykk og napp, og at plutselig kan babyen få større plass, og da vil det kjennes mindre liv noen dager til babyen har blitt litt større
helene0: jan09+jun11 Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Ingen grunn til bekymring, det er helt vanlig
aprilprinsesse2011 Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 d er i følge den linken under her fra uke 25 man skal kjenne spark hver dag. http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/uke/barnet/article545376.ece
SolRikke Skrevet 30. januar 2011 #7 Skrevet 30. januar 2011 er 22 uker og har kjent spark siden uke 17, og junior har hatt opptil flere stilledager der han nesten ikke sparket. Og så kan han sparke med all sin kraft, nesten så jeg tror han er forbanna... enn så lenge er det nok heeelt vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå