Gå til innhold

Mange som har fått eget rom på Ahus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Skal føde på auhs, lurte på om pappa`n kan være der hele tiden ? Må man ligge på rom med mange andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært der selv enda, (38+4) men har hørt at det er mulig du må dele rom på selve barselavdelingen- at det kommer an på hvor mange fødende det er inne. Men på barselhotellet derimot skal det visst være enerom, sånn som jeg har forstått det. Om far skal ha rom der sammen med deg er det vel 200 kr natta, ifølge min jm =)

Skrevet

Jeg fikk enerom på barsel, men tror det var pga stor revne og litt høyt blodtap. De var veldig intr i å få meg ut av det rommet etterhvert.. Barselhotellet er enerom.

Skrevet

dem har noen enerom på barsel så vidt jeg har forstått men da er det som regel en grunn til at man får det. Hvis ikke må man dele.

Barselhotellet er som et vanlig hotell. Gratis for deg men mannen må betale 350 kr pr natt og får frokost og kveldsmat. Middag og lunsj må man skaffe selv. Hvis man velger å oppgradere og betale mer får han også middag og lunsj.

Veldig fint med hotellet. Får være i fred men man har også tilgang på jordmor og barnepleier pluss mødregruppe og barnelege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...