Miss Snow Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har fått tips om en veldig flink frisør på nærmeste Nikitasalong, men jeg syns pris er litt avgjørende. Jeg syns det er litt ekkelt å gå og spørre etter priser (teit, men sånn er jeg nå bare), så jeg tenkte å spørre her. Jeg har tenkt til å klippe håret skulderlangt og deretter stripe det i en lysere nyanse. Hvor mye har dere betalt for noe som dette på Nikita?
Nikamo Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Ville ikke betalt overhodet for dette på Nikita; har hatt to veldig mislykkede besøk der!! Så mitt råd er vel heller å finne en annen salong ;o) (Ok, litt flåsete da, men vel ment!)
winneboo Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har vært på Nikita en gang og da ble jeg faktisk fornøyd. Jeg hadde vært hos en annen frisør som hadde ødelagt håret mitt, og den unge jenta på Nikita ordnet opp, og jeg ble kjempefornøyd Da klippet hun meg og la i nye striper og betalte vel rundt 1500 kr for det.
NostraStoria Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Gikk hos Nikita før, fraråder deg virkelig den kjeden! For det første er de mye dyrere enn andre kjeder, for det andre så har jeg hørt mange dårlige erfaringer med dem. Jeg går heller til Hair & There og får halve prisen for samme behandling som hos Nikita (!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå