♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Satte inn et 5 dagers egg på fredag, da var det vell en blastocyst? Vil det feste seg fortere enn ved to dager?! Er bare på rd 2 i dag, men kjenner av og til stikkinger nederst i magen og lurer på om det kan være det jeg kjenner allerede! Huff, så mange spørsmål man skal måtte stille seg og lure på.. Høres sikkert dumt ut, men tillater meg å spørre likevell:o)
MK73 Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Ja, da er det en blastocyst :-) Jeg satte inn to sånne på tirsdag. Du kan regne med at en evt festing skjer i løpet av døgnet etter innsetting - spennende, så ja, de stikningene kan godt være et resultat av noe som graver seg godt ned i livmora di! Ikke noe dumt spørsmål! Når skal du teste da? Jeg skal til pers på fredag.
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2011 Åh, så spennende:) Det er andre gangen jeg har fått satt inn to blastocyster. Men sisst var jeg ganske overstimmulert, så om jeg ville ikke kjent om de hadde festet seg siden jeg hadde så vondt i magen. Skal ikke teste før 11.02. Dette er vårt 5. forsøk og har alltid fått mens på RD9 eller 10, så dersom mens uteblir denne gangen så tester jeg nok en dag eller to før;) Kan jeg spørre hvorfor dere fikk satt inn to blastocyster? Vi har vært gjennom PGD, så derfor går det 5 dagen mellom uttak og innsett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå