~Babyijanuar2011~ Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Er 4 dager på overtid, og i natt våknet eg opp av sterke smerter i underlivet. Tok tiden på disse sammentrekningene og de kom da med mellomrom på 9-5 minutter og varte fra 1 min til 1min 20 sek..Satt å tok tiden i ca 1 time. Fikk sovet noen timer og merket lite til sammentrekningene da. De dabbet da av og nå har de kommet tilbake igjen. Ifølge rietelleren så kommer de med 8-7 min intervall og varer i 1min 20sek nå også. Smertene sitter i underlivet, noe i ryggen og noe stråler nedover i lårene. Smertene er ikke så altfor vonde, derfor tror eg ikke det er rier, men siden eg er førstegangs så er eg i tvil.. Har dessuten hodepine (bruker linser, renset de, men hodepinen gir seg ikke), er dessuten kvalm og uvel, og har slitt med høyt/varibelt blodtrykk de siste ukene.. Hva gjør eg? Ringer føden eller avventer og ser om smertene blir verre? Takker for svar :-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Jeg ville ringt! Lykke til!!! Dette er ihvertfall begynnelsen på noe;o)
Mamsi_79 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Det kan godt hende at det er begynnelsen på fødselen din, men det som slo meg angående hodepinen din, svimmelhet og kvalme og det variable blodtrykket ditt er at du må snakke med føden, kanskje har du utviklet svangerskapsforgiftning. Lykke til, håper alt er i orden og at du kun er i gang med fødselen
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Ring føden for sikkerhetsskyld! Høres kliss lik ut som begynnelsen av min fødsel, og jeg hadde forgiftning.. Ble også satt igang, men det var likevel begynnelsen Jeg syntes heller ikke åpningsriene var så vonde..
sisten Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Hei:-) hvordan går det med deg? Du bør undersøke dette, slik hadde jeg det 1 gang og da var det begynnende svangerskapsforgiftning.... Lykke til :-))
~Babyijanuar2011~ Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2011 Det går bra med meg :-) Sitter her med rier nå.. Var en interessant dag hos jordmor/KK.. Hadde veldig høyt blodtrykk ( 180/110) så det ble sjekk på KK. Der fant de ut at vannet har gått (aner ikke når...) så derfor blir det drypp/tablett i morgen kl 10 på KK om ikke lillemor kommer iløpet av natten..Men svangerskapsforgiftning var det ikke, da urinen var fin både hos jordmor og kk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå