Gå til innhold

Da hopper jeg desverre ut herifra...

Anbefalte innlegg

Var på UL i uke 10-5 på lørdag. Der fann de desverre et foster som hadde slutta å utvikle seg for flere uker siden. Fikk tilbud om medikamentelle "hjemme abort" . Dette var vondt og trist og leit.... Men håper på bedre lykke neste gang og at det ikke er lenge til jeg blir gravid igjen. Er det noen som har noe erfaring med hvordan det er å bli gravid etter en SA??? Blei gravid fort første gang så håper det går greit neste gang også. Hvor fort er det vanlig å komme i syklus igjen? Kunne trenge noen råd og tips og kanskje også litt trøst....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142849678-da-hopper-jeg-desverre-ut-herifra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så trist:-( Jeg opplevde det samme for noen år siden,og ble gravid veldig fort igjen,fikk beskjed av legen om å vente med å prøve til jeg hadde hatt 2 vanlige mensen,og på den 2 så var jeg gravid igjen gitt,ogg fikk en frisk jente:-) Masse lykke til videre!

Hei det var veldig trist å høre. Spesielt når du har gått såpass lenge.

Jeg mistet og i MA i uke 13. Fosteret dødt siden uke 8-9.

For min del tok det 11mnd før jeg fikk mens igjen. Da ble jeg gravid på 1.pp. Ser mange som blir gravid fort igjen etter en SA/MA.

Nå som jeg er gravid får jeg tilbud om UL annenhver uke. Det er en fantastisk fin oppfølging nå.

Jeg var veldig trist å lei meg helt til jeg ble gravid på ny, da var jeg helt overlykkelig igjen.

Dere får ta godt vare på hverandre i denne vonde tiden.

Trøsteklem

så leit! opplevde dette før jul, verden raste sammen.

men da jeg sluttet å blø prøvde jeg å tenke videre og testet etter eggløsning. testen slo ut på dag 17 etter første blødningsdag i aborten. jammen ble jeg ikke gravid på denne eggløsningen!

kroppen var i mitt tilfelle meget klar igjen. en solskinnhistorie.

prøv å se fremover og føl det man føler. vi gjorde som par litt ting for oss selv som gjorde godt. stor klem :)

Jeg har hatt en SA i uke 10. Jeg fikk beskjed om å ha en mens, for så å prøve igjen. Ble gravid på 1pp etter mens. Vet at noen leger sier at en kan prøve med en gang.

De fleste blir fort gravide etter en SA.

Masse lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...