Gå til innhold

<3 100 dager igjen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh.. så herlig å kunne si det:)

Etter å ha blitt innlagt på Ullevål natt t sønd sist uke med premature rier og en slimpropp som gikk og forkortet livmorhals..

Fikk komme hjem fra sykehuset på onsdag, og er så glad for hver dag som går :) :)

Har ikke merket så veldig mye til riene siden jeg kom hjem.

Litt torsd kveld, og litt igår kveld .. men hva vet jeg om d er rier eller sammentrekninger/kynnere?

Jeg har prøvd å reise meg, endre stilling for å se om sammentrekningene stopper, noe de ikke gjør.

Men likevel så er d såpass mange timer mellom hver gang at jeg ikke har ringt føden. Kan jo ikke være helt hysterisk heller.

De var også litt skeptiske, pga jeg har hatt mensmerter samtidig med sammentrekningene. Men ikke merket menssmerter siden torsdag, så d tar jeg som et godt tegn:)

Tar en dag av gangen, og håper lille gullet holder seg inne i mange uker til:)

En uke har gått, og jeg har nå startet på min 27 uke:)

Den lille fikk lungemodningssprøyte på Ullevål.

Men merker jeg oftere rier, sammentrekninger med menssmerter nøler jeg ikke lengre med å ta kontakt. Da vet jeg at hvert minutt kan telle, så de eventuelt kan prøve stoppe en begynnende fødsel.

Ønsker dere alle masse lykke til den siste tiden :)

To uker igjen her på 2 trimester..

Tiden flyr og ingenting er bedre enn det=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til fremover ! :) håper virkelig ditt gull i magen har tenkt å holde seg inne en god stund til :)

Et spm: Når er det 100 dager igjen? Stemmer ikke helt med det jeg regner og det som står her? Står det er 6 dager igjen til jeg er 100 dager? og jeg er 25+1 idag. Er det når man er 25+5 eller + 6? eeeeller? hehe! :)

Skrevet

Tusen takk for det:)

Masse lykke til til deg oxo:)

Jeg har startet på min 27 uke idag, og er altså 26+0.

Å har igjen 100 dager står det her ;)

Termin 10 Mai :))

Skrevet

okei! :)

er sånn jeg forstår det fra Barnimagen jeg også, meeen..ikke helt sånn jeg forstår fra hva noen andre har fortalt meg! :) Men men! :)

Snart 100 dager igjen jeg også da! ;D

Skrevet

Gratulerer til deg! Vi har termin samme dag, så 100 dager igjen jeg også :))

Det føles deilig!!

Håpe gullet ditt holder seg i magen en stund til ja. Lykke til, det går nok fint :)

Skrevet

gratulere:)

har selv 100 dager igjen idag å termin samme dag jeg og:)

krysser fingrene for at gullene holder seg i magen fram mot termin:)

lykke til:)

Skrevet

100 dager igjen her også. I morgen er det tosiffret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...