Gå til innhold

Triller... (barnevogn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skulle gjerne gått til anskaffelse av en litt mindre trille nen den store vogna vi har. Vi trenger den til å reise rundt med (til utlandet, byferier, varme land) og den skal være god å sove i. Fint hvis den heller ikke er så dyr, eller lett å få tak i på bruktmarkedet.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en Titanium paraplytrille i fjor sommer da sønnen min var 6 mnd. Den ble mye brukt og jeg er veldig godt fornøyd. Kostet vel 799 tror jeg. Er ikke den Titanium Breeze trilla, men en vanlig paraplytrille. Den har til og med bøyle forran og det hadde vel ingen av de andre trillene jeg såg på. Liggestillingen er ikke helt flat, det får du kun på McLaren paraplytrille til 2-3000 kr. Men det var den flateste av de jeg såg på, jeg såg på mange, var veldig kritisk for jeg skulle ha den beste! Gikk helt fint for en baby på 6 mnd å sove i den liggestillingen som er på den trilla. Eneste er at kurven under vogna ikke er så god å komme til i hvis du har ryggen i liggestilling. Hvis du vil ha en vogn med full liggestilling må du kjøpe en reisetrille og ikke en paraplytrille, de er litt større og blir ikke så små sammenlagt.

Skrevet

Takk for svar!

Vet ikke om vi trenger full liggestilling. Han er 15,5 måneder første gang vi reiser...

• 2 uker senere...
Skrevet

vi har hatt carena easy og har vært storfornøyd med den :) veldig god å trille, tilnærmet lik full liggestilling, god skjerming mot sol/vind o.l. lett å legge sammen og slå opp, flere praktiske detaljer. Koster rundt 900kr :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...