Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Jeg kan nesten ikke tro at det er sant! Har vært kvalm siden 17 desember, og jula ble en begredelig affære! Skikkelig vond metallsmak i munnen hele tiden, untatt akkurat når jeg spiser. Men nå! Nå har jeg ikke kjent noe siden fredag kveld. Jeg er IKKE kvalm når jeg legger meg, og jeg er IKKE kvalm når jeg står opp. Kjenner fremdeles at jeg må spise jevnlig for å føle meg i god form, men det er helt greit bare den metallsmaken og kvalmen ikke kommer tilbake! Håper VIRKELIG at dette varer nå. Erklærte på en av mine værste dager at nå blir det ikke flere barn. Tror fremdeles at 2 barn er nok,, men nå er det iallefall blitt bedre! Jeg er 12+4 idag. Håper de av dere som plages snart får slippe. Det er fantastisk å kjenne at formen er tilbake !!!! JIPPI!!!!
Jordbæret <3 Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Gratulerer! Jeg vet det er en fantastisk følelse etter lang tid med kvalme. Jeg er nesten ikke kvalm lenger og har nå vært medisinfri ei hel uke. Jeg har hatt perioder med brekninger, men når det er over så er det over. En fantastisk følelse, nesten så jeg ikke helt tør å tro på det.
bliss* Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Hei Vet akkurat hvordan du har det, jeg har også min 2 dag uten kvalme Er 11+6 i dag, nesten så jeg ble litt bekymret først,( er blitt så vannt til å være dårlig at man tror det skal være sånn) men gleder meg heller over å kunne fungere igjen. Reagerer fortsatt på lukter å sånn, vil brekke meg, men spyr ikke og kvalmen er borte Jeg har vært sykemeldt 4 uker pga kvalme, så i morgen bærer det tilbake på jobb igjen Krysser bare fingrene for at det varer. Blir sikkelig deppa om jeg våkner opp med kvalme i morgentidlig. Nå skal jeg bare tenke positivt! Sikkelig deili å komme over i 2. trimester nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå