Gå til innhold

sitter her med gledestårer!! :)

Anbefalte innlegg

tok testen i morges på 8-ende rugedag, og testet positivt... satt inn to eskimoer 21 januar... har ikke kjent noen symptomer, og var så forberedt for og se ett negativt resultat. forrige gang var jeg så sikker, som igjen gjorde skuffelsen så uendelig stor. så denne gangen skulle jeg ikke ha for store forhåpninger.... men til min store overaskelse var det ett tydelig positivt svar:) er så ufattelig glad.... har egentlig ikke gått helt opp for meg ennå.... nå er det bare å gjøre det jeg kan for sørge for at de neste 3 månedene går som de skal. heier på resten av dere... og sender masse babystøv.....!! Lykke til alle sammen....!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142849208-sitter-her-med-gledest%C3%A5rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!

Jeg er på RD 9, hadde innsett 20. januar. Har ikke tatt noen test ennå, og trooor jeg vil vente til RD14.

Hadde du noen symptomer??

Jeg har så og si ingen. Ikke andre enn symptomer som likesågodt kan være Lutinusen.

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner…☺ er i fullstendig lykkerus…!!

Adine_mirakel*ruges:

testing på RD 8 er nok i tidligste laget. Men jeg har hørt flere andre som har testet på dag 8 og 9… og utålmodig som jeg er tok jeg testen tidlig. Tenkte som så at hvis det ble ett negativt resultat er muligheten der for at jeg ikke har produsert nok HCG, men er det positivt skal det godt gjøres at det er feil. Og det var ett klart og tydelig resultat. Blir likevel og teste meg igjen på RD 14 for sikkerhets skyld….

Shalin:

symptomene er ikke alt. På fersk forsøket mitt hadde jeg symptomer så det stod etter. Ømme bryster, spotting, litt kvalme, kramper… osv… men forsøket lyktes ikke, så i dag lurer jeg på om det var hormon medisinen som forsaket det. Denne gangen har jeg gått på naturlig syklus. Og har ikke kjent noe symptomer… det nærmeste er kanskje noe mensen lignende ubehag i magen ett par ganger… men det bruker jeg også å ha i forkant av menstruasjonen. Så jeg hadde ingen tydelige signaler på at dette var gått veien…. Så lykke til med eskimoene, og ikke bekymre deg for mye om symptomer…☺

Glow2011

Lykke til i mars…. Håper det blir din tur nå…. Husk jeg lyktes heller ikke på ferskforsøket, men eskimoene satt, i alle fall den ene☺ tenker som så at det var kanskje ikke meningen jeg skulle bli gravid på det forrige tidspunktet. Måneden etter klaffet det ikke for at jeg kunne reise og ta fryseforsøket… og måneden etter det ble det midt i julen. tror det var en mening med det også, det var en stressfull tid med bytting av jobb, jul, og oppussing hjemme. Så jeg tror for at jeg skulle kunne lykkes, skulle jeg ha forsøket i januar.

SuperKlr86-2.IVF forsøk:

Som sagt til Shalin hadde jeg ingen symptomer. Lykke til…skjønner godt at du vil vente… jeg vurderte det samme, men ble nok litt for utålmodig. Lykke til i allefall…Håper den sitter…☺

Bea:

takk for gratulasjonen…. Helt enig håper alle januar jentene klarer det… og februar… mars… osv….

Det er vel få barn som er så ønsket og planlagt som våre…. Utrolig hva vi er villig til og gå i gjennom gang på gang, bare for det minste lille håp…. Vi fortjener det alle sammen…. Så på ett nyhetsprogram her om dagen hvor de snakket om og forlenge hvilken uke det var tillatt med selvbestemt abort… blir nesten litt provosert av det… ikke det at jeg ikke skjønner at noen har ”uhell” og er kanskje ikke klare til og ta imot barn….. men det er bare så forbaskede urettferdig… at noen av de som ønsker det mest sliter som bare det med å få det til… mens andre som er litt uforsiktig får det til uten at det er ønskelig… men dessverre så er verden slik… så nå sender jeg alt det babystøv jeg kan til alle dere som sitter på ventebenken og satser på at i år er året for IVF barna….. Lykke til☺

Nå skal jeg sette meg ned og nyte svangerskapsperioden, med planlegging og etter hvert en voksende mage…☺

Hei, og gratulerer så mye (du får tåle å høre det flere ganger, hehe..).

Nyt det, og kos deg med spiren i magen.

Ja, du tok en sjanse med tidlig testing, det er helt sikkert, men når det slår ut positivt så er det jo greit :-) Dessuten så tror jeg du var kommet en dag lenger... Hvis embryoene dine var to dager gamle så blir tellingen som ved et ordinært forsøk - og da er du vel på RD 9 idag.

Igjen - GRATTIS!

takk, takk...:) tåler nok å høre det mange ganger... er egentlig bare her inne jeg meddeler denne informasjonen nå. familie og venner må vente til det har gått 3 måneder og lt er vel og bra.... ja vet ikke helt hvordan det regnes når det er fryseforsøk. de var 7 og 8 delt når de var satt inn og tint opp dagen før....:)

koser meg masse... skal nyte tiden og fokusere positivt igjennom de neste månedene og satse på at ingen ting går galt... :)

Igjen...Lykke til med resten av dere... spennende og følge med....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...