Gå til innhold

Neseblod??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nøys nettopp og da begynte det å renne i ville strømmer,har aldri blødd neseblod før å ble litt skremt..dabbet av litt og da skulle jeg snyte meg siden jeg ble tett,da rant det i ville strømmer igjen! uææ..men har stoppet nå da... er det bare slimhinnene som er skjøre ? et nys liksom :-/ er slimhinnene i skjeden like skjøre ? at jeg kan begynne å blø mye der også eller ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg blødde neseblod hver eneste dag i de 6 siste mnd av mitt første sv.skap. Legen sa at slimhinnene endrer seg og at blod mengden i kroppen øker derfor skjer det lettere når man går gravid.

Jeg blødde nesten hver morgen da jeg satte meg opp i senga. Og garantert hvis jeg nøys eller snøyt meg.

Jeg blødde ikke fra skjeden..

Lykke til.

Skrevet

Jeg blør ofte i nesen, bare jeg snyter meg begynner jeg og blø..

Det er helt normelt når du er gravid :-)

Under svangerskapet så er blodårene som finnes i slimhinner mye skjørere derfor lettere å blø. Pga det opplever mange å blø fra skjeden etter feks sex, neseblod og blø fra tannkjøttet.

Skrevet

Allrait:) tusen takk for svar da:) da skal jeg ha papir på meg om jeg skulle begynne å blø igjen når jeg nyser...:D

Skrevet

Du er så absolut ikke den eneste.. Jeg begynner å blø hver gang jeg snyter meg.. Og når jeg pusser tennene.. ;) Det er normalt, men plagsomt!

Skrevet

I starten av svangerskapet blødde jeg neseblog heele tiden! Jeg ble anbefalt å bruke saltvannsspray, og det hjalp faktisk :)

Skrevet

I starten av svangerskapet blødde jeg neseblod heele tiden! Jeg ble anbefalt å bruke saltvannsspray, det hjalp faktisk :)

Skrevet

Jeg har også blødd mye neseblod de siste 6 mnd, veldig irriterende. Tilogmed våkna på natta et par ganger av at jeg begynte å blø. Heldigvis snart over ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...