Gå til innhold

Rikshospitalet - besøk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Far får være dere hele tiden, bortsett fra når det er hvile og om natten. For fam og venner gjelder vanlig visitt-tid, tror det er fra 18-19. Høres kanskje lite ut, en du får trolig mer enn nok å gjøre med å få i gang ammingen:).

På rommet er det vel besøkstid fra 18-19 eller noe.

Ved mine andre fødsler har jeg tatt imot besøkstid når jeg ville, for jeg møtte de i kantina eller på cafe'n. Ikke noe problemer så lenge du ikke drar med folk på rommet utenom besøkstid.

Veldig kjekt på riksen altså, gled deg!!!

Med mindre noe har blitt endret den siste måneden, så tror jeg ikke noen andre enn mann/partner og søsken får være på barsel med deg. Mener jeg har sett plakater om det når jeg har vært der - de innførte det i fjor pga svineinfluensen, og jeg tror ikke de har endret det tilbake. Du kan selvfølgelig gå ut av barsel og møte dem andre steder på sykehuset, men sikkert greit å ringe til føden å høre. Mann/partner kan være der hele tiden uten siestatiden, som jeg mener er mellom 14 og 16?

Pappaen og søsken får komme når de vil, bare ikke under hvile tiden... Alle andre som vil komme på besøk må man møte nede ved inngangen/kafeteriaen eller noe. De får ikke komme inn på barsel. Det er nye regler der nå så det er ikke lenger 1times besøkstid inne på barsel. Men det er ikke noe problem å ta imot besøk nede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...