Gå til innhold

Ny i Drammen og gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg får barn i slutten av september. Legen kunne ikke fastslå terminen med sikkerhet ennå for fosteret var så lite ennå, men jeg skal snart til legen igjen og da får jeg nok vite det mer sikkert.

Hyggelig at det er noen andre her i området som også er gravide:-) Har du barn fra før av eller er det din første? Jeg skal ha min første:-) Så dette her er nytt, spennende og skummelt på en gang:-)

Jeg har en gutt som blir tre til sommeren. Nå er jeg snart ti uker på vei med nr 2, er ganske sikke på termin. Pluss minus noen dager.

Jeg er ung mor da 24 år. Denne graviditeten var ikke planlagt. Vi skulle faktisk prøve til høsten etter bryllupet ;)

Jeg er 27 år og gravid i uke 7. Så vi er omtrent på samme alder:-) Ja, du ble mor i ung alder da, men det er jo spennende da:-)

Ja det er slikt som kan skje at en graviditet ikke er planlagt, men trur ikke man tenker over slikt når barnet er ute:-)

Når til høsten skal du gifte deg da? Blir det kul på magen og bryllup samtidig? Hyggelig da:-)

Hehe bryllupet er såklart to dager etter termin så vi må nok ta det neste år. Har også allerede kjøpt kjole også som jeg ikke regner med å komme inn i rett etter fødselen.

Men uansett gleder vi oss veldig til babyen kommer! :)

Hvorfor flyttet du til Drammen da? kjærlighet eller jobb?

Annonse

Heisann:-)

Det var kjærligheten som dro meg til Drammen. Min samboer er fra Vestfossen. Min samboer fikk seg jobb i Kongsberg mens jeg jobber i Oslo. Derfor var det mest praktisk med å flytte til Drammen:-) Du da, er du Drammenser eller innflytter?

Hei:-)

Hyggelig å bli kjent med andre i Drammen som er gravide:-)Hvis du vil bli mer kjent med meg, kan du sende en epost til [email protected].

Skal ha barn i september, og er innflytter til byen ja. Håper å høre fra deg;-)

Hei jenter!

Hyggelig å høre at det er flere enn meg som er innflyttet å interessert i å bli kjent med flere i Drammensområdet som venter barn i 2011 :).

Jeg flyttet pga kjærligheten. Er 26 år og venter mitt første barn i midten av august :)

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...