Gå til innhold

luftbobler i NAN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg gir MME (nan) så varmer jeg den opp og så rister jeg flasken for å fordele varmen (og malten) - men det blir så utrolig mye luftbobler, og det kan da umulig være godt for den lille magen??

Vesla er 3,5 måneder og jeg har begynt å eksperimentere litt med mme fordi jeg har lyst til å kunne gi dette når jeg skal ut på ting (hater å pumpe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det har du helt rett i, når vi brukte nan her i hus så var det såpass luftbobler så han hadde kolikksmerter i lang tid, helt til vi byttet til hipp.

det likte han veldig godt, og det var så godt. Han raser heller ikke så fort opp i vekt som er lett å skje med nan.

Den er mye dyrere men absolutt verdt alle pengene,

vi har prøvd alle varianter for collett og skal visst være veldig bra og fin for baby og drikke;)

Skrevet

Jeg synes Collett bobbler absolutt mest. Tror jeg går tilbake på HIPP, som også er økologisk. Hadde NAN først. Vi har nemlig prøvd å finne en som vår gulper mindre av. jeg fikk ikke så mye bobbler i min NAN ved risting!

Skrevet

Jeg har ikke barn som sliter med luft i magen, men de boblene du snakker om; de flyter jo bare opp og forsvinner av seg selv når du snur flasken på hodet for å gi babyen din mat...? Det er jo bare skum; og fysiske lover gjør jo at de stiger til værs og innen babyen din har kommet til bunnen (toppen alt etter som hvordan vi ser det) av flaska, så er de vel vekke??

Om babyen reagerer på NAN el annen type MME, så er det vel heller at den reagerer på innholdet i MME'en og ikke boblene.....

Skrevet

Jeg får også masse bobler når jeg rister.. Men de forsvinner jo.. Er jo bare skum som ligger på toppen liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...