Milla-Mamma til 3 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Har ei jente på snart to uker som eg vil skal ta smokk, men får den berre i retur. Har ein gut som brukte meg som smokk og vil unngå det denne gangen. Ammingen er godt på plass. Takknemlig for svar
2010 Mammaen Skrevet 30. januar 2011 #2 Skrevet 30. januar 2011 Prøve å dytte den inn når babyen sover da kan det være den tar den. Prøv det flere ganger og når det funker greit kan du tilby den utenom også. Jeg har brukt denne metoden på gutten min som har byttet til en annen type smokk og det funket! Etterhvert tok han den nye smokktypen også når han var våken, så endelig kunne vi kaste de små smokkene. Verdt å prøve? Ellers er det vel bare å prøve igjen og igjen og igjen
Milla-Mamma til 3 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2011 Takk for tips! Ho tar smokken, men blir ikkje fornøyd. Ho vil ha pupp. I natt har ho fått pupp til alt kom opp igjen, men allikavell vil ho ha meir.... Ikkje lett!!
2010 Mammaen Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Huff, det er ikke så kjekt! Det var sånn med vår gutt også, han overspiste så han fikk vondt i magen sin. Da er det godt å ty til smokken. Lykke til :-) Det går seg nok til!
Mammahjertet <3 Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 Du må nok prøve forskjellige typer smokker. Jeg prøvde 3-4 forskjellige før jeg fant ut at det var Avent sine smokker jenta mi foretrakk. De som var fra 0-3 mnd(og som lyser i mørket...juhuu genialt midt på natta). Etter det kjøpte jeg selvsagt de som er tilpasset større babyer. Nå koser hun seg også med avent smokk. Disse får hun ikke luft i magen av heller. Hun fikk faktisk det av Mam sine smokker av en eller annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå