lillebie87 Skrevet 30. januar 2011 #1 Skrevet 30. januar 2011 Hei alle sammen! Nå har ikke jeg vært her inne på to-tre år, siden vi la prøvingen til side, men her er jeg igjen! Jeg er litt oppgitt i skrivende stund, fordi kroppen og tester snakker imot hverandre... Jeg skal ifølge alle kalkulatorer ha fått mensen for 3 dager siden. Ingen mensen har dukket opp... Jeg HAR testet.. Senest i dag tidlig, MED morgenurin, men testen viser negativt... Fortsatt kommer ikke mensen, og jeg har hatt et drøss med symptomer på graviditet.. En uke etter el fikk jeg soppinnfeksjon, noe som sjelden kommer med mindre jeg går på antibiotika eller lignende. Jeg hadde mensenkramper rundt 8 dager eller EL, men ingen mens selvfølgelig.. Jeg har vært såååå trøtt, mye mer enn normalt, og sovet en time etter jobb flere ganger i uka.. Jeg har vært kvalm i over en uke, men skyldt på omgangssyken som går i barnehagen jeg jobber i. Den kommer i perioder over dagen, spesielt når jeg er sulten eller om morgenen og kvelden.. Jeg er nå 16 eller 17 dager over EL... Hvorfor kommer ikke mensen? Og hvorfor viser tester negativt om ikke mensen dukker opp? Æsj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå