Gå til innhold

Fortere mage 2.graviditet?

Anbefalte innlegg

Hei! Sønnen min er født i sept 09 og nå er jeg i 5.uke med nr 2;) Når merket dere at magen begynte å vises andre svangerskap?? Jeg har litt å ta av fra før av så ikke flat mage i utgagnspunktet!

Moro å høre hvordan dere opplever dette!

;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142848546-fortere-mage-2graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er i uke 11 + 2 i dag. Nå i den siste uka har magen begynt å føles hardere, og litt større:) Har også hatt litt mage fra før, etter jeg fikk min jente for 5 år siden, men den er større på en annen måte nå :) Gøy!!

:D

Jeg er bare 6 uker, men føler allerede at magen min ser gravid ut. Jeg har også litt fra før, men ikke mer enn at magen har vært helt flat når jeg har holdt den inn (noe jeg stort sett har gjort på jobb, feks.) Nå går ikke det lenger, siden jeg er så oppblåst, så det ser ut som at jeg har gått opp 6 kg på 2 uker. :-(

Håper magen blir årntli snart, og ikke minst at jeg kan fortelle omverdenen det!

Annonse

Nå er jeg 3gangs gravid jeg da :)

Men andre gangen kom magen i rundt uke 6mener jeg, eller ikke at gravide magen kom da, men jeg ble oppblåst da så det lignet på en liten gravide mage :P hihi..

Den forsvant plutselig i rundt uke 12 og jeg ble helt flat, deretter kom den ordentlige gravide magen i uke 14-15 :D

Ble gravid 8mnd. etter forje fødsel, og magen hadde blitt flat til da igjen :)

Nå er jeg litt usikker på hvor langt eksakt jeg er på vei, men mellom 6 og 7uker på vei for tredje gang :D

Og jeg merker det samme nå, at jeg blir oppblåst av no slag, så det ligner på gravide mage :P

Magen rakk nesten og bli flat denna gangen også, men nå var det bare nesten 3mnd. etter forje fødsel av jeg ble gravid da.

Så kanskje litt forstålig i den forstand at den kan komme fort denna gangen? :P

Nå er jeg 3gangs gravid jeg da :)

Men andre gangen kom magen i rundt uke 6mener jeg, eller ikke at gravide magen kom da, men jeg ble oppblåst da så det lignet på en liten gravide mage :P hihi..

Den forsvant plutselig i rundt uke 12 og jeg ble helt flat, deretter kom den ordentlige gravide magen i uke 14-15 :D

Ble gravid 8mnd. etter forje fødsel, og magen hadde blitt flat til da igjen :)

Nå er jeg litt usikker på hvor langt eksakt jeg er på vei, men mellom 6 og 7uker på vei for tredje gang :D

Og jeg merker det samme nå, at jeg blir oppblåst av no slag, så det ligner på gravide mage :P

Magen rakk nesten og bli flat denna gangen også, men nå var det bare nesten 3mnd. etter forje fødsel av jeg ble gravid da.

Så kanskje litt forstålig i den forstand at den kan komme fort denna gangen? :P

jeg fikk ei jente juli 09 og er nå 8+1 med nr 2. jeg fikk ny arb. bukse 4 uker side...den var romslig da...nå begynner den å bli trang rundt magen...får akkurat igjen knappen...:S gravid bukse kjøpte jeg for 2 uker siden før de vanlige buksene mine strammer for mye over magen:/ hehe så konklusjonen er ja...den kommer mye tidligere enn med nr 1:) om jeg holder inn magen nå er denlangt fra så "flat" som den var for 4 uker siden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...