Gå til innhold

Ålesund Sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er forandringer på det med besøk på barsel og på hotellet?

har hørt litt forskjellig..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har slakket litt på reglene såvidt jeg har hørt..Fra 01.Januar.2011 skal det være mulig å ta imot besøk av besteforeldre.

Om du har barnevakt til dine andre barn(under 5 år) skal de som passer barnet også få lov å komme på "besøk"(denne er det mye diskusjon om å du må treffe rette damene på barselhotellet)(ikke spørr en rund,eldre å gretten dame).

Husk å spørr fint å si at det vil gå rolig for seg,kun en liten stund å at du lover å ligge mens de er der!

Skrevet

Tror de har gått tilbake til at bare far til barnet får komme på besøk. Siden det har vært mye svineinfluensa rundt om i de siste ukene.. vi skulle egentlig på omvisning på sykehuset i januar, men ble ringt og sa det var avlyst pga at det nå bare var fødende og barnefar som fikk være i avdeling og slikt, pga svineinfluensa..

Skrevet

ja er det siste jeg også har hørt... Kun barnefar :(

Har to jenter her som gleder seg til å bli storesøstre, og jeg har lovd de at de skal få komme å se lillesøstra på sykehuset.. Mon tro hva jeg skal si til dem om denne regelen stemmer.

Skrevet

Dessverre er det slik at kun far + søsken får kome på besøk i Ålesund. Men du kan trille babyen ut i fellesområdet på pas.hotellet. I Volda får ikkje babyen forlate avd., men der "ser dei litt mellom fingrane" for besteforeldre. Det er eigentleg samme reglar som Ålesund.

Men: desse tiltaka er jo for å beskytte mor og barn.

Skrevet

off, dette syns jeg er sååå dumt!!! Siden mannen min skal jobbe en del framover så bli jeg veldig mye alene. Hadde vert så greit visst mamma kunne være der litt sammen med meg..:(

Skrevet

off, dette syns jeg er sååå dumt!!! Siden mannen min skal jobbe en del framover så bli jeg veldig mye alene. Hadde vert så greit visst mamma kunne være der litt sammen med meg..:(

Skrevet

Det kan jo hende at det går greit da :)

Bare spør dem.... er jo ikke bra å vere helt alene hele oppholdet da..

Skrevet

Ja får bare spørre å se hva de sier:) Når har dere termin da? Jeg hadde ul termin i går:)

Skrevet

Du har jo krav på å ha nokon der under fødselen (så sant denne personen ikkje har influensa).

Du kan jo skrive dette i eit ønskebrev eller spørre. Heilt firkanta er dei neppe...

Skrevet

De har skrenket inn på reglene pga en mor som fikk svineinfluensa for 3 uker siden. Kun far og søsken som får besøke.

Skrevet

Må rette meg selv. Søsken får ikke besøke, bare pappa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...