Gå til innhold

Da var mensen over :)

vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg venter på eggløsning 5 februar, gleder meg sånn :D håper syklusen er i gang igjen som den skal. Blødde 8 dager i strekk denne måneden :) er så ubeskrivelig glad for å ha fått den ekte mensen tilbake igjen ! nå kan endelig jeg også bli gravid ! <3

Har kun 1 graviditetstest liggende på badet , har bestemt meg for å ta den når jeg virkelig kjenner graviditetssymptomer og ikke et sekund før :P kan bli vanskelig men den har ligget der siden november :P Har så troa på at det vil skje snart <3 Andre som har samme syklus som meg?? artig å høre om andre i samme situasjon :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på EL 3 el 4 feb. Blødde i 3 dager etter kjemisk graviditet. Hadde 3 svake svake posetive tester så kom TR. Snakk om skuffelse. Håper det klaffer nå da. Jeg skal og vente med og teste. 17 feb er det IKM og skal vente til 19 feb før jeg tester dersom TR er borte og HÅPER på det.

Skrevet

så artig :D da får vi følge med hverandre :) har ikm 18 februar :)

Skrevet

Jeg venter EL ca 5 eller 6 feb. Blir min 6pp... :)

Skrevet

herlig da ligger vi rimelig likt i syklusen :P dette blir 8 måneden vi prøver siden pilleslutt så er vell 4 pp for oss :) håper på full klaff nå som mensen har kommet tilbake for fullt :D har du hatt regelmessig mensen?

Skrevet

Så kjekt å høre snuppi:)

Jeg har ikm en uke etter deg, samme med el. Så er i nærheten:)

Etter at jeg sluttet på pillene, har pmstegnene mine forandret seg, så har hatt "gravidlignende" tegn hver måned, uten å blitt gravid. Sier til meg selv hver måned at jeg ikke skal teste før ikm, men så MÅ jeg alltid bare...blir helt avhengig av denne testingen...hehe..

Masse lykke til! Måtte vi få oss novemberbabyer alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...