gulterkult Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Leser om babyer som kan klappe, vinke, si mama og pappa osv... Øver dere mye? Prøver å gjøre litt forskjellig hver dag med baby, men må innrømme at jeg ofte ikke orker etter alt med baby + husarbeid er gjort... Øver på å vinke, ser at noe skjer kanskje. Øver på å sitte også. Jaja,noen dager er man vel supermamma, og andre dager ikke.
gulterkult Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2011 ingen som øver mer enn meg? fett!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Øver ikke i det hele tatt.. Det kommer av seg selv
ulydia Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 Har aldri øvd på motoriske ferdigheiter, som å sitje, gå o.l. "Øver" på vinking, vise kor stor, klappe, kysse, borte-titt-tei o.l. dersom det passar naturleg i leiken vår. Set liksom ikkje av ein halvtime, f.eks, til dagen til øving.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 30. januar 2011 #5 Skrevet 30. januar 2011 han er 2,5 mnd og vi "øver" på å gripe lekene å ligge på magen osv, men tar det inn i leken
Novadona Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Min på 3 mnd øver på å ligge på magen en til 3 ganger om dagen. Helsesøster sa de kunne ligge fem ganger om dagen, men det gjør ikke vi. Ellers øver vi på å bli dradd opp med hendene fra baggen, for å styrke nakken. Vi er så vidt startet å ta et par gyng i fanget på beina. Jeg reppeterer ogsa mamma og pappa en del ganger om dagen. Vi øver/koser os med sanger også, veklsler mellom en fem sanger kanskje. Viktigst av alt så øver vi på at lille skal finne sovnen selv, med å ligge i baggen å finne roen så søven. Uten at vi må bysse. Har også så vidt startet med å dra han fra rygg til magge og visa versa. leker legges gjerne litt utenfor rekkevidde på gulvet, slik at han stimuleres til å strekke seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå