<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Jenta mi har nesten ikke sovet i dag. Hun er ikke sutrete,bare liker å følge med. Men tanken har streifet meg... Er dette pga at hun får for lite mat?ville jo trodd at hun får nok ettersom hun gulper litt og er blid. Om de er sultne vil de vel ikke roe seg eller være i godt humør? Trodde bare de pleide å sove litt mer(riktig nok sover hun stort sett mer). Noen som har vært borti dette på samme alder +/-? håper noen kan komme med noen råd til meg:)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Førstemann hos meg hadde perioder med lite soving på dagen.. Men sov som regel godt på natta (utenom når han skulle ha nattmat da). Dersom hun sover bra på natta, hun er blid og fornøyd ellers ville jeg ikke bekymret meg. Men blir hun derimot sur å grinete ville jeg prøvd å hjelpe til med å finne søvnen ved å trille eller kjøre en tur. Du lurer på om det er fordi hun får for lite mat? er det noen annen grunn til at hun tror det bortsett fra det med lite søvn? Så lenge hun gulper og ellers har det bra synes jeg ikke det høres ut som du skal være redd for DET
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2011 Hei du:) takk for svar:) nei,ingen grunn til å tro hun får for lite mat,hun har gått greit opp de siste ukene. Men bare føler at det er litt lite på kveldene spesielt,men sånn er det vel hos de fleste på kveldstid. Hun sover bra om natten(bortsett fra ett par måltider) satser på at hun sover mer i morgen, og skal gå en lang tur,for da sover hun bra:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 det er vel normalt i den forstand at det kan hende innimellom med noen å sikkert ofte med andre.. Lillegutt våknet kl 9 idag, var våken til 12, sov 2-2 1/2 time var våken til han la seg kl 19, sov til 19.30 og var våken til han sovnet nå istede. HAn sliter veldig når han kommer over til den lette søvnfasen på kvelden så om vi ikke klarer å vugge han isøvn igjen med en gang er han ofte våken helt til 23-24 tiden. Han er foresten 5 1/2 mnd men han vært slik lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå