2tettebabyer Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 har spurt astrologer, blitt spådd med tarot og andre kort av forskjellige personer, mens andre igjen har brukt kun intuisjon og gitt meg en dato for fødsel, men så langt har ingen truffet. dette viser hvor vanskelig det er å fastslå eksakt dato. dette er også personer som er knallgode og som virkelig er treffsikre på mye annet :-) samtlige mener jeg skal føde før termin, og det er jo fortsatt en mulighet for det. termin 1. feb, men datoene til nå har ikke stemt... så alle dere som spår her inne, er det noen som har lyst til å prøve å se termin på meg? til de evt den personen som treffer får da en ekstra stjerne i ermet :-) jeg er født 15.08.84
englegull Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Før jeg hadde lest hele innlegget følte jeg 21., men det stemmer jo ikke med terminen. Men 1- tallet føler jeg står sterkt, jeg tror derfor enten 31. eller 1. Vet du kjønnet? Jeg føler gutt...
2tettebabyer Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2011 jeg håper at det blir 1 feb, for jeg har ei lita ei som er født 31 januar og jeg ønsker at de skal ha bursdag på forskjellige dager, ellers får jeg vel høre det oppgjennom :-) hehe, akkurat et år mellom dem og :-) når det gjelder kjønn så er det flere som har sagt at de får sterkt opp gutt på meg, mens ul viser jente... men jeg ser for meg en skikkelig guttejente jeg da med møkk på knærne og løpende etter en fotball :-) tusen takk for at du ville se :-) skal gi tilbakemelding på om intuisjonen din er rett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå