Gå til innhold

6 uker til termin - kjønnsvorter!

Anbefalte innlegg

Det er 6 uker til termin, og jeg har oppdaget at jeg har fått kjønnsvorter. Et par små nupper som sitter på innsiden av kjønnsleppene, og en litt større like ved skjedeinngangen. Skal ringe å bestille legetime på mandag, vil helst ha vortene fjernet før fødselen. Er det noen her som har fått fjernet kjønnsvorter så nærme fødsel?

Og om noen har født med kjønnsvorter, ble det kommentert på føden? Jeg skal ha med en venninne på fødselen, og har lite lyst at jordmor eller andre skal si noe om kjønnsvortene når venninnen min er der.. Synes det er så ekkelt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142847975-6-uker-til-termin-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

jeg var hos legen forrige uke og nevnte at jeg gjerne ville ha fjernet mine vorter før fødselen som er om 10 uker.. hun ringte en lege på sykehuset og fikk som svar at de fjernet ikke vorter i siste trimester.. de frarådet alt fra medisiner og operasjoner i siste trimester..

sist jeg fødte så hadde jeg også vorter og ingen på sykehuset nevnte noen ting...

Jeg har også kjønnsvorter. Det er et virus som alltid vil være der, men utbruddene kan skje i forskjellige grader. Og gynekologen min sa at det er normalt å få flere utbrudd når man er gravid. Sikkert for at det stadig er fuktig og litt med gravidhormoner., Jeg fikk beskjed om at de gjorde ingenting når man går gravid, dette må gjøres etterpå. Å skjære bort eller brenne bort dem. Så lege at det ikke er skikkelig masse, kan man føde normalt. Men er det ekstremt mye, blir man tatt hånd om ved keisersnitt. slik jeg har forstått det. men barnet vil antagelig bli smittet av viruset når det blir født vaginalt. Du bør få skjekket det, og få høre hva legen har å si.

Er i allefall veldig plagsomt!:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...