beggeto Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Poden på 6 1/2 mnd gulper MYE. Han er en stor gutt og får nå både grøt og middag og frukt. Spiser mye mat og spesielt etter at vi slutta med nattamming har det blitt store måltider. Men han gulper ikke bare rett etter måltid, men omtrent hele dagen. Kan omtrent ikke ha han på gulvet uten at jeg må tørke gulp hvert 5.min. Tips?
maya666 Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 får han mme?? noen barn gulper mye av mme.. et tips er da og prøve å bytte merke... får han vann??? noen barn gulper mer hvis dem får ukokt vann... får han vann, så kok det opp og avkjøl det... raping etter flaske/pupp kan minke gulping...
beggeto Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2011 Han får ikke mme nei, jeg ammer. Han får vann men ikke så veldig mye. Flink å rape også, men han spiser veldig mye så antar det har litt med saken å gjøre, men er han sulten så må han vel få mat?!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Hei du:) hør med helsestasjonen. Vet det finnes en type "medisin" som gjør at det tykner til i magen og derfor Blir det mindre gulp. Men jeg husker bare ikke hva det het. HS nevnte det for meg da jeg sa at datteren min gulpet litt,men ikke så mye nå lenger så droppet det:)
beggeto Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2011 men han spiser mye (4 måltider) fast føde nå, så problemet er nok ikke at det er for tynt. Han gulper skikkelig tykk middagsmat... Så tviler på det middelet hjelper
lillespire08+10 Skrevet 30. januar 2011 #6 Skrevet 30. januar 2011 Etter måltid, la han ligge hevet med overkroppen, litt på høyre side. Da fordøyes maten bedre (pga tarmens anatomi). Helst en 20 minutts tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå