PrincessConzuela Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Hei! I dag ventet jeg tanta, og var helt sikker på at hun kom. Derfor testet jeg ikke i dag morgest. Men hun har fortsatt ikke kommet, og nå føler jeg virkelig for å teste!! Men hvor lenge bør jeg "holde" meg før jeg går på do og tisser i koppen?? Gikk på do sist klokken halv 8, og jeg har drukket kanskje ett glass vann. Bør jeg la urinen ligge lenge før jeg tester?
PrincessConzuela Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2011 Tenkte å teste med en billigstrimmel, hvis det har noe å si? Har en CB, men den vil jeg vente med å bruke til noen dager over IKM. Testet sist på tordagen med strimmel, men da var det blendahvitt gitt...
ballerinaen_ Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Hei =) Hører veldig mye forskjellig om d med urin og testing. Selv testet jeg 4 dager før IKM på kvelden, og jeg fikk positiv Lykke til )
PrincessConzuela Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2011 Tok strimmelen nå. Negativ.. Men tok en El-test med det samme, og den var positiv!! Jeg forstår ingenting jeg nå...
ballerinaen_ Skrevet 29. januar 2011 #5 Skrevet 29. januar 2011 hmm.. ja, d var jo litt rart? Men hcg'en vises seint hos noen.. Og hvis du har IKM i dag, så er d jo relativt tidlig, så jeg ville ikke tatt sorgene helt på forskudd.. Tante er ihvertfall ikke kommet og d er jo positivt
PrincessConzuela Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2011 Har egentlig begynt å miste troa på denne pp... Tok CB i dag morgest, og den var også negativ. Men tanta har fortsatt ikke kommet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå