Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Del Skrevet 29. januar 2011 Lå på barsel på Drammen for 10 år siden og syntes det var helt for jævlig!!!!!!! Grinete personale, 3 mannsrom så det var umulig å få sove, ingen hjelp til amming og da barselstårene kom for fullt (noe jeg ikke ante at var normalt) fikk jeg ingen støtte i det heletatt, bare beskjed om at nesten alle andre i gangen gråt også?!?!?!? JÅ, hun sa det! Mannen min fikk ikke ligge der siden de ikke hadde familierom, og dobbeltrommene var opptatt. Jeg sov ikke på 2 døgn og har ikke turt å få flere barn pga. den opplevelsen. Ønsket om en liten til er der, men da jeg må føde på Drammen pga. at jeg må ta keisersnitt, vet jeg ikke om jeg tør. Noen som har vært på barsel i Drammen i det siste og kan si litt om hvordan de opplevde det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142847651-f%C3%B8de-i-drammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #2 Del Skrevet 6. februar 2011 Først så får jeg si det var trist at du virkelig ikke har hatt lyst på bnarn etter opplevelsen på sykehuset. Jeg kjenner en som nettopp var innlagt for så å føde der og hun v ar veldig fornøyd. Jeg tror at mange er slitne etter fødsel og mange gråter sine barseltårer. Nesten uavhengig av hvor du føder kan man føle seg oversett om man ikke selv tar tak i seg selv og personalet. Jeg fødte på et annet sykehus midt i rushen i fellesferien, og jeg må jo innrømme at jeg var litt oversett og etter et par dager fant jeg ut at her må man vist spørre selv, Fødte der med nr to også og da var vi så godt som alene på barsel, fikke mer hjelp men det er et ønske at mor og barn skal få mest ro og tid sammen Med første så lå vi på 3 mannsrom og jeg sover jeg altså og jeg tror at nettopp det er litt av kluet, Sover man tåler man mer så har man problemer med å sove så kommer tårene og man føler verden gangske så håpløs. Uansett så er det fritt sykehusvalg så velg et annet om du føler for det, med planlagt ks er det jo enda lettere å velge et annet sykehus i og med at reiseveien ikke blri så mye å bekymre seg for. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142847651-f%C3%B8de-i-drammen/#findComment-142878189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå