Gjest Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 For noen mnd siden mistet jeg i SA. mensen kom tilbake da den skulle og alt virket helt greit. Nå har jeg nettopp hatt mensen igjen og alt virket greit. meeen, så tok jeg en test i dag, en uke siden mens, og den var positiv...riktig nok ikke så sterk strek, men det er en strek!! å er det noe jeg har lært så er det at er streken der så er man gravid men nå frykter jeg at jeg har mistet igjen, har alle symtomene, er så SINNSYK kvalm og trøtt, har vært det i ca 2 uker nå. Jeg tok blodprøve etter SA-en da jeg mista for noen mnd siden og da var hcg-en normal igjen. vet jeg kan lure meg selv med å håpe håpe, men hva tror dere? begge søstrene mine har forresten hatt mens de 3-4 første mnd i alle sine svangerskap sorry langt innlegg, men MÅTTE bare si det til noen ) *håper så inderlig på smått i løpet av 2011*
Håperhåper :) Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Kvalme og tretthet er vel ganske vanlige symptomer i graviditeten, så det er ikke sikkert at det er et tegn på at du har en ny SA. Du får bare håpe på det beste. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå