lillespire08+10 Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Har siste kveldene gitt mme (hipp) som tillegg til amminga. Har virket som at hun ikke har blitt mett og fornøyd av puppen. Og nå sover hun gjerne 5 timer før hun trenger mat igjen (mot tidl.3 timer). Herlig! Ser ut som at denne mme metter bedre ja Andre som har opplevd det samme?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Jepp:) Guttungen var også sånn. Deilig å få sove lenger da
Nat27 Skrevet 30. januar 2011 #3 Skrevet 30. januar 2011 Her er det faktisk omvendt!! Med MME på kvelden våkner han etter 4-5 timer, mens med MM sover han til vanlig 10 timer! Men så drikker lillegutt her noe som må være som fløte fra puppen, han ser hvertfall sånn ut
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 31. januar 2011 #4 Skrevet 31. januar 2011 Ja det opplevde vi også. Han sov så mye bedre både på natta og dagen. Så jeg mistenker at jeg enten ikke hadde nok melk (tross pumping) eller så inneholdt den ikke nok næring. Han får nå bare mme og er en helt annen baby. Når jeg ammet kunne jeg amme 15-30 min, så sov han et kvarter, og skulle ha mat igjen. Det ble slitsomt. Nå får han siste flaske i 9 tia, og sover fra ca 21.30-0300. Så får han en skvett til, og da sover han til kl 8! :-D
ellaaa Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Jepp! her får mini flaske til natten og kan godt sove 5-6 timer i strekk. Ammer ellers. Iblant får han også flaske på dagtid om han er veeeeldig sulten og vil henge på puppen 24/7. Da kan jeg også se stooor forskjell, hvis han får flaska så blir han roligere og sover en lang dupp. Han var i utgangspunktet stor baby når han ble födt så på barsel sa de at store babyer krever som regel mer mat og at jeg ikke skulle väre redd og gi MME iblant.
lillespire08+10 Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2011 Så bra Ja, skader vel ikke å gi litt tillegg innimellom. Ammer jo ellers, men altså, mme metter bedre her gitt. Og da er det fryktelig fristende å gi det spes på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå