vilhababyasap Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Er disse testene veldig lite sensitiv? Nå har jeg hatt 3 positive vanlige CB graviditetstester, 1 neg billigstrimmel og 1 neg CG digital med ukesindikator. Vet ikke hva jeg skal tro... Ingen tegn til tanta. Ubehagelig støl i korsryggen, kvalm i to dager. Kan noen av dere komme med inspill? Har en merkelig rar følelse i kroppen, men får ikke legetime før om 1,5 uke. Er så redd for å bli skuffet igjen..
Gullis :) Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 CB med ukesindikator er nok sensitiv, det jeg har hørt av leger er at man IKKE skal stole på antall uker. Dette fordi det er ulikt hvor mye hcg man produserer. Hvilke tester tok du først?
vilhababyasap Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2011 Jeg tok de vanlige først...Onsdag, Torsdag og Fredag, billigstrimmel samtidig som vanlig CB fredag morgen og CB digital i morges. Alle de vanlige CB testene har vært svake, men tydelig nok tror jeg... er fremdeles tidlig...er på dag 4-5 over ikm
Lilla-Turkis Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 første graviditet for 3 mnd siden så tok jeg en CB digitaltest samme dag jeg skulle hatt mensen etter en positiv "vanlig" CB test. Da stod det "gravid". Mens nå etter en MA og utskrapning og jeg testet for å sjekke om hcg nivået var ute av kroppen så fikk jeg "ikke gravid" på den digitale ,men dobbeltsjekk dagen etter med "vanlig" CB viste svak positiv. Så ja. Jeg har erfaring med at den digitale er mindre sensitiv. Så ikke mist håpet og ta en ny test om noen dager:) håper dette var til hjelp for mindre grubling og litt god nattesøvn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå