ambroxia Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Hei! Jeg er usikker på når jeg hadde eggløsning, men tok en test fra Billigtester her om dagen som viste at jeg hadde eggløsning, men i følge eggløsings kalkulatorene jeg finner på nett, så stemmer jo ikke datoen. Stemmer som regel de testene på dere? Graviditets testen derfra virket , med mitt første barn. Men brukte ikke eggløsings testene den gangen Takker for svar Er foresten i min 4 pp.. ikke prøvd så hardt da, men håper det har fungert denne mnd :S
Cryst@l Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Jeg vil heller si at el testene er mer sikker en kalkulatoren.. Men er det mange dagers forskjell?
Gullis :) Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Jeg brukt både EL tester og G test derifra, g testen er fin for den er enten pos eller neg. El testene derimot har jeg sluttet å bruke. Investerer heller i CB. De er også mye billigere på billgtest. Om man passer på å ta el ved forventet tidspunkt er det bedre. Da får du et smil eller ei. Med billigstrimlene hadde jeg så og si pos i hytt og pine og de er vanskelige å tolke. Så mitt råd er å kjøpe de , i hvert fall hvis du kommer dit at du har lyst til å gå skikkelig inn for det - Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå